یافتن پست: #از

reza
reza
از همین حالا میگویم خوب حواست را جمع کن
یادت باشد انعام خوبی ب قبر کن بده تا قبرم را بزرگتر و جادار تر از دیگر قبرها حفر کند
می ترسم ک مبادا قبرم جایی برای دل پر از آرزویم نداشته باشد
و من در خانه جدیدم بازم شرمنده دلم شوم....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 23:29
+1
salar
salar
سلام. من salar هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 21:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 20:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع

ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع

تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام

که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 20:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از سبکِ سوالایی که دخترا تو گوگل تایپ می‌کنن می‌شه فهمید
که دنبالِ جواب نیستن، میخوان گوگل باهاشون همدردی کنه
مثلا تایپ می‌کنن:
من هارد دیسکِ اکسترنالم و که وصل می‌کنم به لپ‌تاپ قرمزم
اون چراغ سبزش دیگه روشن نمی‌شه!
و توقع دارن گوگل جواب بده :
الهی بمیرم،چرا خو ؟؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 20:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من از اولم تو درسای حفظی مشکل داشتم ، عوضش تو درسای محسباتی که ر ی د ه بودم !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 20:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داشتم به دوس دخترم اس ام اس میدادم که عروسک خوشگله من کجاست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. اشتباهی به بابام دادم. جواب داد من چه میدونم خرسه گنده؟ الان بچت باید عروسک بازی کنه!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 20:05
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدترین حالت اینکه تنها بشینی صندلی پشتی ماشین یه تازه عروس دوماد
یعنی حالت از این همه حرفای لوس به هم می خوره

آخه تاحالا تجربه نکردی نمیدونی چی میگم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 20:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چیه چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟
دوس داری انتحاری بزنم یا آر پی جی !؟
( TNT2afm یکی از رپر های پاکستان )
دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 19:52
ساناز
ساناز
سلام - مرسی از دوستانی که تولد منو بهم تبریک گفتن لطف دارن
ولی خاک تو سر اونی که میدونست تولدمه و بروی خودشم نیارود :|
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/8 - 19:38
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ