یافتن پست: #از

محمد
محمد

از دور دوستت داشتم !

 

بی هیچ عطری

 

آغوشی

 

نگاهی

 

یا حتی بوسه ای

 

تنها دوستت داشتم

 

اما حالا اگه دور شی

 

چه کنم با این همه وابستگی

دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 01:47
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
@ghoghnoos و @mohamadkazemi

ولادت باسعادتتون مبارک {-35-}{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 01:32
+5
vahid
vahid
سلام. من vahid هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 23:11
+5
maryam
maryam

گــــاهی وقتا توی رابطــــه ها نیــــازی نیست طرفت بــــهت بگــــه : بـــــــرو !
همینـــکه دیگه لا بــــه لای حرفــــاش دوستــــت دارم نباشــــه !
همینــــکه بــــود و نبود رابطــــتون دیگــــه واسش فرقی نکنـــه !
همینــــکه حضــــور دیگــــران توی زندگیش پر رنگ تــــر از بودن تــــو باشــــه
هــزار بار سنگین تر از کلمــــه ی” بـــــرو ” واست معنــــا پیــــدا میکنــــه
پس بـــرو
قبل از اینکــــه ویرون تــــر از اینی که هستی بشــــی
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 23:03
+6
maryam
maryam

ﻣـﺨـﺎﻃــﺐ ﺧـــﺎﺹ ﺍﮔـﻪ ﺧــــــــﺎﺹ ﺑﺎﺷﻪ ... !!!


ﻻﺯﻡ ﻧﻴـﺴﺖ ﺷﻤــﺎ ﺩﻭﺭﺵ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻭ ﺍﻭﻥ ﺧـﻠـﻮﺕ ﮐﻨﻲ . .


ﺧــﻮﺩﺵ ﻭﺍﺳــﻪ ﺑـﻮﺩﻥ ﺷﻤـﺎ ﺟــﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﻲ ﮐﻨـﻪ ...



ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﻫــﺮ ﮐﺴﻲ ﺭﻭ ﺗﻮﺟﻴــه ﮐﻨﻴﺪ ﮐﻪ ﺍﻳﺸـﻮﻥ ﻣــﺎﻟﻪ ﺷﻤـﺎﺳﺖ ...


ﺧــﻮﺩﺵ ﺗـﻮﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﻤـﻪ ﺩﻧـﻴﺎ ﻧﺸــﻮﻥ ﻣﻴـﺪﻩ ﻭ ﻣﻴـﮕﻪ ﺍﻳـﻦ ﻣـﺎﻟــﻪ ﻣـﻨﻪ !


ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﻪ ﻓﮑــﺮ ﺭﻓﺘـﻨﺶ ﺑﺎﺷﻴـﺪ . . .


خـﻮﺩﺵ ﺑﻪ ﺷﻤـﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﻲ ﮐﻨﻪ ﺍﻭﻣــﺪﻩ که ﺑﻤﻮﻧﻪ !!!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:25
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:22
+1
maryam
maryam
@eli20چیشده؟{-30-}
40 دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 22:17
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
آخرین ویرایش توسط eli20 در [1393/03/12 - 21:55]
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 21:55
+1
*elnaz* *
*elnaz* *

کـــــــاش یک نفـــــــر بـــــــود که میگفت به من،





 


هــــمه آنِ من از آنِ تـــــــو باشـــــــد



 


وقتی که دلـــــــت میگیـــــــرد....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 21:53
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
خدایا!!
ازت ممنونم که بین این همه غمو تنهایی که من هستم بازم هوامو داری با من هستی..
دیدگاه  •   •   •  1393/03/12 - 21:50
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ