یافتن پست: #از

maryam
maryam

با آدم هایی که از شما دورند؛


فیلم نبینید، به گردش نروید، کتاب نخوانید؛


کلاً خاطره نسازید، یه روزی آن ها می روند؛



و شما می مانید و یک دلِ بهانه گیرِ زبان نفهم ...!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 13:03
+4
maryam
maryam


هــر وقـــت يه دختـــــر از روي ســـادگيـــش چــــشماشو بستـــــ


و تو به جاي لبــــش- پيــــشونــــيش رو بوسيدي


اونوقت بيا بشين راجع به عشــــق و عاشقـــي حـــــرف بزن ..

دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 12:58
+4
maryam
maryam



دختري که وقتي مسخره بازي درمياري،نگات مي کنه و چشمهاش برق مي زنه و زير لب مي گه عزيــــــزم...!!


دختري که روسري بد رنگ رو که براش خريدي سر مي کنه و مياد به ديدنت...!!


دختري که وقتي قدم مي زنيد و يه پسر خوش تيپ تر مي بينه، خودش رو بيشتر مي چسبونه بهت...!!



دختري که وقتي از همه شاکي هستي و داد مي زني ، هيچي نمي گه، فقط آروم دستتو مي گيره...!!


دختري که روز زن براش يه شاخه گل مي خري ، با به لبخند مي گه مهم خودتي...!! اين دخترو حــــق ندارياذيت کني...!حــــــــــــــــــق نداري










1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 12:57
+4
maryam
maryam
به کسی که تنهام گذاشت بگيد اين تو بودی که باختی نه من من کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت اما تو کسی رو از دست دادی که عاشقت بود..............
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 11:55
+6
maryam
maryam
گاهی اوقات ؛ مجبوریم بپذیریم : که برخی از آدمها .... فقط میتوانند در قلبمان بمانند ! نه در زندگیمان ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/6 - 11:53
+6
maryam
maryam
گاهی در میان تمام خوب بودنت 



حسی مهبم
تمام دلت را قلقلک میدهد
که بغض کنی
تمام نفس های عمیق دنیا هم که جمع شوند
باز ریه های زندگی به خس خس افتاده 
و کار از کار گذشته
به جایی از زندگی که رسیدی دیگر با خاطرات بازی نمیکنی 
بلکه این خاطرات اند که با تو بازی میکنند !!!



1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 23:39
+5
maryam
maryam

خـــدا تنها اسمی است که
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هر کجا صدایش زدم گفت : جانم !
14 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 23:27
+5
maryam
maryam





.

رفتــآر ِ عــآشقـآنه ى ِ زَن رآ بــآیـ د اَز دلتنگـــیش فهـــمیـد !

از شـــوق ِ بــی تــآ بـیش بــرآى ِ دیــدآر ! اَز حــس ِ كــودكــآنه اَش بــرآى ِ آغـــوش !

اَز خجــآلَتــش بــرآى ِ بــوسـه گـــرفتن !

زَن بـــى دَلیــل بـــَهــآنه نـمى گـــیرَد

شــآید بهــآنه ى ِ دستـــان ِ

گــرمى رآ دآرد كـه دستــآنش رآ بگــیرد..................







1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 23:22
+5
maryam
maryam



زنها
از تکراری شدن
از دوست نداشته شدن
از مثل روز اول نبودن
میترسند
گاهی زنها را
مثل روز اول دوست بدارید ...
مثل شوق اولین بوسه ...





1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 23:21
+4
maryam
maryam



پسر باید همیشه ته ریش داشته باشه...
موهاش هیچوقت بلند نشه...
قدش بلند باشه...
چارشونه باشه...
پوستش برنزه باشه...
ابروهاشو بر نداره...
پیرهن مردونه بپوشه آستینشو تا آرنج بزنه بالا...
بوی ادکلنش همه جارو برداره...
مهربونو با شخصیت باشه
وقتیم ازش جدا میشی تا یه ساعت دستات بوعطرشو بده...





7 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 23:03
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ