یافتن پست: #از

maryam
maryam

خیلی از آدم ها فراموش نمی‌کنند،
فقط نقش آدم فراموش کرده را خوب بلدند بازی کنند ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:54
+4
maryam
maryam

تجسم کن کنارت باشد ...
شب ... قبل از خواب ...
نگاهش کنی تا مطمئن شوی که هست
که می ماند ...
صبح که بیدار می شوی،هنوزم هست !
که خواب نیست
که حقیقت دارد بودنش
فکرش را بکن ...
نگرانیت را بفهمد،نگاهت کند،ببوسدت،نزدیکتر شود،
طوری که نفسش صورتت را گرم کند،بگوید :
بخواب عزیزم،کنارت هستم ...
واین یعنی زندگی ...
خودِخودِ زندگیــــ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:47
+5
maryam
maryam


مــــــــرد باید


وقتی با یکـــــــیه .. میگه اون و دوست داره
دیگه ..
با همه نخنده
با همه کامنت بازی نکنه
چت بازی نکنه
کلا
هر کاری که تن و بدن طرفشو بلرزونه ..
نکنــــــه ..



مَــــــــرد باشه !!!!


وگرنه همون بهــــــــــتر که نباشه


دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﻓﯿﻠﻤﺎ ﺑﭽﻪ ﺗﻮﯼ ﺧﻮﺍﺏ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺮﻥ
ﺑﻐﻠﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﻭ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎ؟ !
ﺧﻼﺻﻪ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﮕﻢ ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﺶ ﺩﺭﻭﻏﻪ !!!
ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺟﯿﻎ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺩﺍﺩﻭ ﺑﯿﺪﺍﺩ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺏ
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺑﺎ ﻟﮕﺪ ﺯﺩ ﺗﻮ ﺷﮑﻤﻢ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻪ
ﺟﯿﻐﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩ !
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺟﯿﻐﺪﻭﻧﻢ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﺪﻩ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:32
+2
hadi
hadi
سلام. من hadi هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 19:02
+4
مهسا
مهسا
سلام. من مهسا هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 18:35
+11
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لااقل میگذاشتن سرود تیم ملی رو امید جهان میخوند ؛بعد از بازی با آرژانتین گوش کنیم روحیه بگیریم واسه بازی بعد.......جدی میگم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 17:11
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ