تجسم کن کنارت باشد ... شب ... قبل از خواب ... نگاهش کنی تا مطمئن شوی که هست که می ماند ... صبح که بیدار می شوی،هنوزم هست ! که خواب نیست که حقیقت دارد بودنش فکرش را بکن ... نگرانیت را بفهمد،نگاهت کند،ببوسدت،نزدیکتر شود، طوری که نفسش صورتت را گرم کند،بگوید : بخواب عزیزم،کنارت هستم ... واین یعنی زندگی ... خودِخودِ زندگیــــ ...
وقتی با یکـــــــیه .. میگه اون و دوست داره دیگه .. با همه نخنده با همه کامنت بازی نکنه چت بازی نکنه کلا هر کاری که تن و بدن طرفشو بلرزونه .. نکنــــــه ..