یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه تبلیغ صابون هست میگه 99% میکروبارو از بین می بره
من از همین تریبون خدمت اون 1% میکروب به خاطر مقاومت پر غرورشون تبریک عرض می کنم :))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا نگذره از کسانی که

شیر حموم رو روی وضعیت دوش می‌بندن و از حموم خارج می‌شن!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟

گفتم : ۲۷ سال

ناراحت شد گفت : ۲۲ سالشه .

گفتم : ۵ سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:30
+1
maryam
maryam

وقتــــی یه زن می گـــه دوستت دارم
یعنـــی روی قلب مردانــــه ات حسابــــــ باز کـــــرده ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 14:58
+4
maryam
maryam








کـاش مـی فـهـمیـدی .... 

قـهـر میـکنم تـا دسـتـم را مـحـکمتر بگیـری 

و بـلـنـدتـر بـگـویی: بـمان...

نـه ایـنـکـه شـانـه بـالا بـیـنـدازی

و آرام بـگویـى: هـر طور راحـتـى ... !






دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 14:54
+4
maryam
maryam
مخاطب خاص
خوب گوش كن:
خيانت ميكنم تا ارزش صداقتمو بدوني!
نميبخشمت تا بفهمي بارها بخشيدمت!
صبر نميكنم،رهات ميكنم و ميرم كه بدوني اگه موندم رفتن و بلد بودم!!
منت ميذارم تا قدر خوبيايي كه كردم و بدوني
بد ميشم كه فرقش و با خوبيام بفهمي...
حالا از خودم راضيم حالمم خيلي خوبه...
اهااااااااااي تويي كه دم از دوس داشتن الكي ميزني اين و واسه تو گذاشتم...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 14:30
+3
maryam
maryam


زیــباتــریــن پــازل دنــیــا 

وقــتــیســت ...

کــه فاصــلــه ی انــگــشــتانم با ...

انــگــشــتانــت پــر مــی شــــود ...
5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 12:17
+3
محمد
محمد

اگر دریای دل آبی ست                                           تویی فانوس زیبایش
اگر آیینه یک دنیاست                                               تویی معنای دنیایش


***


تو یعنی یک شقایق را                                          به یک پروانه بخشیدن

تویعنی از سحر تا شب                                         به زیبایی درخشیدن


***


تویعنی یک کبوتر را                                            زتنهایی رها کردن

خدای آسمان ها را                                             به آرامی صدا کردن

دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 12:12
+4
maryam
maryam




ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﯾﮏ "ﻣﺮﺩ " ﻣﺨﺪﺭﯼ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ :
"ﺯﻥ"
ﻧﺒـــــﻮﺩﻧﺶ ...
ﺩﻭﺭﯾﺶ؟
ﻗﻬــــــــــــﺮﺵ ...
ﺧﻤــــــــــﺎﺭﯼ ﻣﯿﺎﻭﺭﺩ ...
ﺁﺏ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﺑﻬــــــــــﺖ "ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺍﺕ را






 


12 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:57
+3
maryam
maryam
ﺧـﺪﺍﻭﻧــــــــﺪﺍ !...
ﺗﻮ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﺗﺮﯾﻦ \" ﺣﻀﻮﺭ \" ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﻨﯽ !...
ﻭ ﻣﻦ ﻋﺠﯿﺐ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ... ﺍﺯ ﺁﻥ ﺳﻮﯼ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎ ﺧﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻡ
9 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:15
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ