یافتن پست: #از

محمد
محمد

باز هم که رفتی و تنهایی من سر به فلک کشیده است


باز هم که نیستی و اشکهایم سیل مانند مرا به زیر کشیده است 


باز هم که سوختی و باز برای شمع شدن پشیمان شده ام


باز هم که یادت امانم را بریده است 


باز هم که غصه دارم در قلب تاریکم از نبود تو


باز هم که نمیشنوم صدای دلنشینت را در خانه سوت و کورم


باز هم که گم شدی در خاطره ها وچشمم از دیدن عکس تو سیر نمیشود


سالهاست که رفتی ولی هر روز اینها را تکرار میکنم 


شاید بشنوی ،بفهمی،احساس کنی 


در واقعیت نه ولی انتظار امدنت در خوابم را که میتوانم داشته باشم


باز هم که بغض و بعد ..............مثل همیشه

دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:13
+2
maryam
maryam


به سلامتی دختری که خنده و شوخی ها و لوس بازی هاش...
فقـــــــــــــط واسه عشـــــــــقشه
با پسر غریبه شوخی نمیکنه ،نمیخنده..
میدونه عشقش اذیت میشه با این کار ...







5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:13
+2
محمد
محمد

گفتم :


تمام وجودم از آن تو بود


مشکلم چیست که با من چنین میکنی ؟


گفت :


آنقدر خوبی که حالم را بهم میزنی ...



8 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:08
+3
maryam
maryam
ميدونی بهشت كجاست؟
يه فضای چند وجب درچند وجب
بين بازوهای كسيكه دوسش داری...
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 10:52
+2
maryam
maryam

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴيو ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯾﻦ ... .
ﺗﻮﻧﺴﺖ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ... .
ﺍﺯﺗﻮﻥ ﺑﯽ ﺧﺒﺮ ﺑﻤﻮﻧﻪ ُ ... .
ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﺗﻨﮓ ﻧﺸﻪ ... .
ﯾﻪ ﻓﻨﺪﮎ ﺑﮕﯿﺮﯾﻦ ﺯﯾﺮ ﺍﻭﻥ ﺭﺍﺑﻄﻪ ُ... .
بزنين زير گوش ﺍﺣﺴﺎﺳﺘ ـــــــ ـــ ـ ــــ ـ ـــــﻮﻥ ... .{-14-}
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 10:48
+2
محمد
محمد

راهی یه کوله راهم...

کوله بار عشقو بستم...


دیگه از خودم بریدم...


دیگه از آینه خستم...


تویی کعبه ی وجودم...


دور چشمه ی تو گشتم....


نکن از دلم گلایه...


باید از تو می گذشتم...


میخوام این عشق قشنگو...


از نگاهت پس بگیرم...


نمیخوام مثل پرنده...


تو یه قفس بمیرم...


ای نگاه مشکیه ناز...


کاش تو مهربون نبودی...


میون این همه آدم...


تو یه همزبون نبودی...


لحظه ی گذشتن از تو...


آخرین لحظه ی دیدار...


واسه تو از تو گذشتم...


همینو میگن یه:


 


ایثار... .

دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 10:47
+1
maryam
maryam


یه روزی که اصلا انتظارشو نداری یکی میاد تو زندگیت...


که وقتی به پشت سرت نگاه می کنی...


تعجب می کنی که چجوری،



تا قبل از اومدن اون زندگی می کردی...!؟!











3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 10:46
+1
maryam
maryam


ﻣﯽ ﺗﺮﺳـﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘــﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
ﮐﻪ ﺧــﺪﺍ ﻫﻢ ﺷـﮏ ﮐﻨﺪ
ﮐﻪ ﺁﻏـﺎﺯِ ﻋﺸــﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣــﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ
ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣـﺎ ...









3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 10:44
+2
siamak
siamak
سلام. من siamak هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 01:13
+1
maryam
maryam

گاهی چه دلتنگ می شویم


برای یک مواظب خودت باش...


برای یک هستم...
برای یک نوازش...
برای یک آغوش...




3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 00:57
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ