یافتن پست: #از

maryam
maryam

گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت

که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد...

که وقتی تو اوج تنهایی هستی

با چشماش بهت بگه:

هستم تا تهش!

هستی؟!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:21
+3
maryam
maryam

هی فلانی!

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم…

هرجا که دلت میخواهد برو…

فقط آرزو میکنم

وقتی دوباره هوای من به سرت زد، آنقدر آسمان دلت بگیرد که

با هزار شب گریه چشمانت، باز هم آرام نگیری…
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:18
+3
maryam
maryam

اسمش آدم است ...

اما تو بــاور نکن..

گاهی کــاری می کند که از پس هیچ گــرگی بر نمی آیــد.
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:17
+3
maryam
maryam



از فردا
بیشتر مراقب باش
تقاص ِ
اشک های ِ
امشب ِ من
سنگین تراز
تمام روزهایی است
که عاشقانه گریه کردم…





2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:15
+3
maryam
maryam



احسـاس میـکنم..
بــد بازی را باختــه ام !
حـواسـت هسـت !؟
مـن " یــارت " بودم..
نه حـریفــــت ...!!!





دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتــی روزی که من سفید بپوشمــ ُ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
بقیه هم بزنن ُ برقصــن ... چیـه؟
همـــش که نباید از مــــرگ ُ بدبختــــی بگم ...
اصن شمـــا یه لحظه تجسمـ کن عروس میشـــم چه خواستنی میشم
حــــآلآ همه با هــم ـ :
عــروس چقد قشنـــگه ... ایشالا مبارکش باد
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا گفت بینمتـــــــ. . .
گونه هایت خیس اســـتـــــ . . .
باز با این رفیق نابابـــــتـــــــــ . . نامش چه بود؟
هان! باران. . .
باز با "باران " قدم زدی ؟
هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .
همدم خوبی نیست برای درد ها . . .
فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر می كنــــــد!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ