یافتن پست: #از

be to che???!!
be to che???!!
اگه ریشه این پسرایی رو که ابرو میگیرن و بند میندازنو خدای نکرده تا چندوقت دیگه

میخوان کلیپس بزنن و بوت پاشنه دار بپوشن و بگیریم میرسیم به

.
.
.
.
.
.
اون پسرایی که وقتی 3 سالشون بود با گریه لاک قرمز میزدن :|

5 دیقه سووکــوت لطفا :|
9 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:13
+2
be to che???!!
be to che???!!
امروز تو خیابون یه پیکان دیدم پشتش نوشته بود:
Go With With
بعد از کلی تحیق و تفحس در متون انگلیسی فهمیدم منظورش هست:
برو بابا!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:12
+2
be to che???!!
be to che???!!

کیا یادشونه سکه میذاشتیم زیر کاغذ با مداد میکشیدیم تا طرحش رو کاغذ بیفته


اگه یادته لایک کن ببینیم چند نفریم, اگه یادتم نیس که گودزیلایی توقعی ازت نیس
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:09
+2
be to che???!!
be to che???!!
پسرکه باشی
غمات اشک نمیشن که از چشات بریزن میشن یه غده گنده تو دلت
پسرکه باشی
روت نمیشه خودتو واسه کسی لوس کنی که مبادا بگن بچه ننه اس
پسر که باشی
عشقت اینه که یکی بهت اعتماد داشته باشه و بهت تکیه کنه

سلامتی همه پسرای گل....حالا خودتونو لوس نکنید....
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:06
+2
be to che???!!
be to che???!!
رفته بودیم کنسرت مرتضی پاشایی یکی از پسرا رو جو گرفته بود بندری می لرزوند
تادو روز تو شوک بودم چه جوری با اهنگ های مرتضی پاشایی میتونست بندری برقصه

واقعابا کیا شدیم 70 میلیون
تحریما بد جور اثر کرده
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:03
+2
be to che???!!
be to che???!!
ﺣﺘﻲ ﻳﮏ ﮐﺎﻟﺮﯼ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻥ با آدمای زبون نفهم نمیخام ﻣﺼﺮﻑ
ﮑﻨﻢ،
ﻫﻤشون ﺩﺭﺳﺖ ﻣﻴﮕﻦ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 14:59
+2
maryam
maryam
به سلامتی اونیکه تو عصابنیت خواست آرومم کنه،هر چی از دهنم در اومد بش گفتم… اخرش فقط گفت : بهتری؟
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 10:04
+3
محمد
محمد
آﺧﺮﯾﻦ ﺑﺎﺭﯼ که مامان بابام ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ
ﻣﺎﻝ ﺯﻣﺎﻧﯿﻪ که ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺸﻤﻮ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯽ ﺑﺴﺘﻢ !

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ دیگه ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ
8 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 02:16
+2
maryam
maryam
خــــــــدایا . . .!
من میگــــذرم …
اما تــــــو نگذر . . .
ازکســــانی که . . .
این بغـــــــــض شبانه رابه من هدیه دادند . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 01:51
+3
محمد
محمد

دیوانه ی تمام اس ام اس های عاشقانه ای هستم 

که اشتباهی

سر از تلفن من در می آورند

اصلا از کجا معلوم، تو نباشی؟


2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 01:41
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ