maryam
آدم ها هر چقدر بزرگ تر می شوند ...دلشان بیشتر بغل میخواهد حتی بیشتر از وقتی که کودک بودند........
maryam
با آنکه زنم ...
نمی ترسم اگر نگاهت کنم و بگویم دوستت دارم ،
نمی ترسم اگر بار اول من ببوسمت ،
نمی ترسم اگر جار بزنم که عاشقم ،
ولی ...
وای بر آن وقت که تو ناز کنی
مطءمن باش "مردانه" می روم
♥ نگار ♥
این پاکسان بود که به سلامت خانواده می اندیشید؟!!
چند وقتیه ازش خبری نیست یعنی دیگه نمی اندیشه
من نگرانشم بدجوری...
♥ نگار ♥
بچه که بودیم ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه
بعد ما اصن همچین میرفتیم عین جت لی !
وسط راه دو سه تا ملق میزدیم و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره !
الان کافیه به بچه ها بگی گوشی منو از اتاقم بیار لدفن !
درجا جِرت میدن
♥ نگار ♥
میگی مهم نیست...
اما وقتی اسمشو می شنوی داغ دلت تازه میشه...
میگی مهم نیست...
اما وقتی بش فک میکنی اشک توی چشات جمع میشه.
میگی مهم نیست...
اما در تنهایی همش باهاش حرف میزنی.
میگی مهم نیست...
اما بعضی وقتا دستت میره روی شمارش.
ک زنگ بزنی.نزنی.بزنی.
میگی مهم نیست...
اما دلت می خواد بازم بش فک کنی.
میگی مهم نیست...
ولی دلت واسه صداشو خنده هاش لک زده.
میگی مهم نیست..
اما شبا تا صبح خوابت نمیبره.
با خودت میگی یعنی داره چیکار میکنه.
میگی مهم نیست اما میدونی چقدر مهمه.
میدونی خیلی دوسش داری
میگی مهم نیست.
بگو مهمه.
اما....
اونی ک باید باشه نیست.
ghalb dard daram..ba tangie nafas
1393/03/4 - 00:29



چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
1393/03/4 - 00:30nemidonm
1393/03/4 - 00:32

1393/03/4 - 00:32
1393/03/4 - 00:37