یافتن پست: #از

maryam
maryam
من و الناز.................شما همه{-41-}
12 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 00:17
+3
maryam
maryam
 دُخــتری که اول صُبح به زور از خواب بُلند میشه بــا موهای ژولیده ؛ با لـــــباس هایی که از هر طرف کِش اومـدن با چِـشم های نیمه بـاز و نیمه بَسته در حـــال راهـ رَفتـنو زیـر لـب غُرغـُر میکنه بَغـل کـردنی تـرین مــوجود دُنــیاست حَتــی بعـضی ها میگن که:.......میشه براش مرد........................{-14-}{-42-}{-39-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 00:00
+3
maryam
maryam

ﻋﺸــــﻖ ﺑـــﺎﺯﯼ ﻓﻘـــﻂ ﺗـــﻮﯼ ﺭﺧﺘﺨــــﻮﺍﺏ ﻧﯿــــﺴﺖ

ﻋﺸـــﻖ ﺑـــﺎﺯﯼ ﻣﯿــــﺘﻮﻧﻪ ﺩﻗﯿﻘـــﻦ ﺍﻭﻥ ﻟﺤــــﻈﻪ ﺍﯾﯽ ﺑﺎﺷــــﻪ ﮐـــﻪ
ﯾـــﻪ ﺯﻥ ﺑـــﺎ ﺩﻗـــﺖ ﺁﺳﺘﯿــــﻦ ِ ﻣــــﺮﺩ ﺭﻭ ﺳــــﻪ ﺗـــﺎ ﻣﯿـــﺰﻧﻪ ﮐـــﻪ ﺗــﺎ
ﺁﺭﻧـــﺞ ﺑـــﺎﻻ ﺑﯿـــﺎﯾﺪ .....
ﻭ ﯾـــﺎ ﻭﻗﺘــــﯽ ﻣــــﺮﺩ ﻣﻮﻫــــﺎﯼ ﺯﻥ ﻣــــﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗــــﺸﻮ ﺭﻭ ﺑـــﺎ
ﺩﺳــــﺘﺎﺵ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘــــﻪ ﭘﺸـــﺖ ﮔﻮﺷــــﺶ ...
{-57-}ﻭ ﻓﻘـــﻂ ﻭ ﻓﻘـــﻂ ﯾــﻪ ﻧﮕـــﺎﻩ ﻣﻌﺎﻣﻠــــﻪ ﻣﯿــــﺸﻪ ...
8 دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 23:54
+3
maryam
maryam
آدم ها هر چقدر بزرگ تر می شوند ...دلشان بیشتر بغل میخواهد حتی بیشتر از وقتی که کودک بودند........
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 23:46
+3
maryam
maryam
با آنکه زنم ...
نمی ترسم اگر نگاهت کنم و بگویم دوستت دارم ،

نمی ترسم اگر بار اول من ببوسمت ،
نمی ترسم اگر جار بزنم که عاشقم ، 
ولی ...
وای بر آن وقت که تو ناز کنی
مطءمن باش "مردانه" می روم
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 23:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این پاکسان بود که به سلامت خانواده می اندیشید؟!!
چند وقتیه ازش خبری نیست یعنی دیگه نمی اندیشه
من نگرانشم بدجوری...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از انتقام هایی که باید بگیرم اینه که

یه روز مدیرمون رو تو خیابون ببینم درحالی که داره میخنده...

برم بهش بگم : اگه چیز خنده داری هست بگو ماهم بخندیم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودیم ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه
بعد ما اصن همچین میرفتیم عین جت لی !
وسط راه دو سه تا ملق میزدیم و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره !
الان کافیه به بچه ها بگی گوشی منو از اتاقم بیار لدفن !
درجا جِرت میدن
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگی مهم نیست...
اما وقتی اسمشو می شنوی داغ دلت تازه میشه...
میگی مهم نیست...
اما وقتی بش فک میکنی اشک توی چشات جمع میشه.
میگی مهم نیست...
اما در تنهایی همش باهاش حرف میزنی.
میگی مهم نیست...
اما بعضی وقتا دستت میره روی شمارش.
ک زنگ بزنی.نزنی.بزنی.
میگی مهم نیست...
اما دلت می خواد بازم بش فک کنی.
میگی مهم نیست...
ولی دلت واسه صداشو خنده هاش لک زده.
میگی مهم نیست..
اما شبا تا صبح خوابت نمیبره.
با خودت میگی یعنی داره چیکار میکنه.
میگی مهم نیست اما میدونی چقدر مهمه.
میدونی خیلی دوسش داری
میگی مهم نیست.
بگو مهمه.
اما....
اونی ک باید باشه نیست.
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کی میدونه شباهت توت فرنگی با شا توت چیه؟
.
.
.
.
.
.
.
خب معلومه ...جفتش دهن ادم رو آب میندازن خخخخخخ(ینی عاشقشونم اصن یه وضی):)))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:36
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ