maryam
از هــیــچــی نــتــرس...!! فــقــط از ایــن بــتــرس کــه وقــتــی نــاراحــتــم مــیــکــنــی... یــکـــی پــیــدا شــه کــه آرومـم کـنه!
♥ نگار ♥
تفاوت دخترا قبل از زدن ریمل : ._.
.
.
.
.
.
بعد از زذن ریمل: *-*
♥ نگار ♥
شصت پام با سینوس 165درجه بره توو لوزالمعدم اگه دروغ بگم!!!!
چن وخت پیش داشتم توو مترو انگری برد بازی میکردم که یهو یه چیزی
زاررررررررتتتتتتپپپپپپپپششششش خورد توو سرم!!!
من با چشای اینجوری o_O چرا میزنی!!!؟؟(البته با این ملایمت نه ها!!!))
اون یارو : بووووووووق چرا زاویه پرتاب و کم گرفتی!!!!!!؟؟؟؟
قیافه ها رو خودتون تصور کنید دیگه من نمیگم...
ملت همیشه در صحنس ما داریم!!!!
من دیگه حرفی ندارم.برم یه دوش اسید بگیرم بیام
حالا هی بگید قیمت بنزین تاثیر نداره!!!!
♥ نگار ♥
دوست دارم دکتر زنان زایمان شم ، میدونین چــرا ؟
.
.
.
.
.
....
.
.
.
.
.
.
زیــــــــــرا :
وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم بندازم پایین بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده.....!
بعد در حالی که همه از ترس خشکشون زده پدر بچه از من بپرسه :
بچه چه مشکلی داره؟
منم دستامو بزارم رو دلم هار هار بخندم بگم:پسره