یافتن پست: #از

maryam
maryam
از هــیــچــی نــتــرس...!! فــقــط از ایــن بــتــرس کــه وقــتــی نــاراحــتــم مــیــکــنــی... یــکـــی پــیــدا شــه کــه آرومـم کـنه!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 16:07
+6
maryam
maryam
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 14:26
+9
alireza moradi
alireza moradi
سلام. من alireza moradi هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 01:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تفاوت دخترا قبل از زدن ریمل : ._.

.
.
.
.
.

بعد از زذن ریمل: *-*
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه زن عمو دارم بنده خدا سادس...
یه روز كرممون گرف زنگ زدیم خونشون گفتیم:
سلام!از مخابرات تماس میگیریم،ساعت 9 قراره مخابراتو بشوریم تلفنتونو از پریز بكشین یه وخ نسوزه!!!!
بنده خدا تا شب تلفنشون قط بود تا مخابرات خشك شه:D:)):)
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شصت پام با سینوس 165درجه بره توو لوزالمعدم اگه دروغ بگم!!!!
چن وخت پیش داشتم توو مترو انگری برد بازی میکردم که یهو یه چیزی
زاررررررررتتتتتتپپپپپپپپششششش خورد توو سرم!!!
من با چشای اینجوری o_O چرا میزنی!!!؟؟(البته با این ملایمت نه ها!!!))
اون یارو : بووووووووق چرا زاویه پرتاب و کم گرفتی!!!!!!؟؟؟؟
قیافه ها رو خودتون تصور کنید دیگه من نمیگم...
ملت همیشه در صحنس ما داریم!!!!
من دیگه حرفی ندارم.برم یه دوش اسید بگیرم بیام
حالا هی بگید قیمت بنزین تاثیر نداره!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:45
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارم دکتر زنان زایمان شم ، میدونین چــرا ؟
.
.
.
.
.
....
.
.
.
.
.
.
زیــــــــــرا :
وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم بندازم پایین بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده.....!
بعد در حالی که همه از ترس خشکشون زده پدر بچه از من بپرسه :
بچه چه مشکلی داره؟
منم دستامو بزارم رو دلم هار هار بخندم بگم:پسره
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
* شعر جدید آرمین *
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

کاش تو پستام برام کامنت میزاشتی

از اولشم میگفتی که دوسم نداشتی

چی شد؟تاحرف لایک شد ,

یهو نــــــــــتت قطع شد. . .=))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سلامتی بفرستیم برای سربازی که کلی توی صف تلفن ایستاد و زنگ زد به دوست دخترش و رفت پشت خطش یا حواب نداد!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

اونم قطع کرد و شماره اون یکی دوست دخترشو گرفت و خیلی شیک باهاش شروع کرد صحبت کردن!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 21:48
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ