♥ نگار ♥
یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟
گفتم : 25سال
ناراحت شد گفت : ...
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
▼
22 سالشه
گفتم : 3سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم (*_*)
♥ نگار ♥
فرانسوی از غضنفر میـپرسه شماتوایران بیشترچای میخورین یا قهوه؟غضنفر میگه چایی ولی یه کتاب چهار جلدی داریم در مورد طرز تهیه قهوه. یارو برق از سرش میـپره و میگه اسم کتاب چیه؟ غضنفر میگه: اصول
کافی!
♥ نگار ♥
ﭘﺪﺭ ﻣﻦ ﺟﻠﻮﻯ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﻰ ﮐﻪ ﮐﻨﺘﺮﻟﺶ ﺩﺳﺘﺶ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻧﻤﯿﺸﯿﻨﻪ …
ﺍﺻﻦ ﻏﺮﻭﺭﺵ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﯿﺪﻩ..!
♥ نگار ♥
ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vase wc toon siphoon begirid kheyli
khoob
kar mikone
ﻣﻨﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ ﻣﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ
)))):
ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺏ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ
ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ
ﮐﻪ ﺳﺎﯾﻔﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﻭﯼ ﭼﺖ !!
ﭼﻪ ﻃﺮﺯ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﻪ؟
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﺑﺴﯽ ﺭﻧﺞ ﺑﺮﺩﻩ
♥ نگار ♥
از خاطرات یک داماد !
نمی دونم چه حکمتیه قبل از ازدواج یه دختر خوشگلم پیدا نمی کنی؟
بعد ، شب عروسیت که می رسه دخترای خوشگل دسته به دسته با نظم و تریب یک جا نشسته ....
♥ نگار ♥
اینجا رادیو "دل" است ، صدای مرا از عمق "قلبم" میشنوید .این یک sms نیست. یک احساس پاک است که میگوید : دوستت دارم
maryam
در زندگی برای بعضیا
از یک روز ، از یکجا ، از یک نفر به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !
نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها . . .
همه چیز میشوند دلتنگی !!!
maryam
اینکــه چقــد گذشـته . .
یا اینکه چقدر هردویمــان عوض شـــُـده ایــم . .
یا ایــنکه هــَــر کــُـداممان در چه حالی هستیم
یا اینکه تو با چه کسی هستی
اصــــــــــــــــلا مـــــــــــــــهم نیست . .
باز بــــــــــــــــــاران کـــه بـبارد . .
هر وقــــــــَــــــت که میخواهد باشد . .
دلــــــــــــــــم هـــَــوایت را مــــی کــُـند
maryam
یکی از بزرگترین عیب آدما این است که....
عاشقانه ترین روابطشان را
.
.
.
.
.
.
.
به خاطر حرف دیگران به گند میکشـــند...