یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟
گفتم : 25سال
ناراحت شد گفت : ...










22 سالشه
گفتم : 3سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم (*_*)
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 21:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرانسوی از غضنفر میـپرسه شماتوایران بیشترچای میخورین یا قهوه؟غضنفر میگه چایی ولی یه کتاب چهار جلدی داریم در مورد طرز تهیه قهوه. یارو برق از سرش میـپره و میگه اسم کتاب چیه؟ غضنفر میگه: اصول
کافی!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 21:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭘﺪﺭ ﻣﻦ ﺟﻠﻮﻯ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﻰ ﮐﻪ ﮐﻨﺘﺮﻟﺶ ﺩﺳﺘﺶ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻧﻤﯿﺸﯿﻨﻪ …
ﺍﺻﻦ ﻏﺮﻭﺭﺵ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﯿﺪﻩ..!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 21:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vase wc toon siphoon begirid kheyli
khoob
kar mikone
ﻣﻨﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ ﻣﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ
)))):
ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺏ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ
ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ
ﮐﻪ ﺳﺎﯾﻔﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﻭﯼ ﭼﺖ !!
ﭼﻪ ﻃﺮﺯ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﻪ؟
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﺑﺴﯽ ﺭﻧﺞ ﺑﺮﺩﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 18:40
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از خاطرات یک داماد !
نمی دونم چه حکمتیه قبل از ازدواج یه دختر خوشگلم پیدا نمی کنی؟
بعد ، شب عروسیت که می رسه دخترای خوشگل دسته به دسته با نظم و تریب یک جا نشسته ....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 16:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینجا رادیو "دل" است ، صدای مرا از عمق "قلبم" میشنوید .این یک sms نیست. یک احساس پاک است که میگوید : دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 16:09
+4
mahdi shirmohammadi
mahdi shirmohammadi
سلام. من mahdi shirmohammadi هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 12:15
+5
maryam
maryam
در زندگی برای بعضیا
از یک روز ، از یکجا ، از یک نفر به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !
نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها . . .
همه چیز میشوند دلتنگی !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 10:49
+4
maryam
maryam
اینکــه چقــد گذشـته . .
یا اینکه چقدر هردویمــان عوض شـــُـده ایــم . .
یا ایــنکه هــَــر کــُـداممان در چه حالی هستیم
یا اینکه تو با چه کسی هستی
اصــــــــــــــــلا مـــــــــــــــهم نیست . .
باز بــــــــــــــــــاران کـــه بـبارد . .
هر وقــــــــَــــــت که میخواهد باشد . .
دلــــــــــــــــم هـــَــوایت را مــــی کــُـند
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 10:47
+3
maryam
maryam

یکی از بزرگترین عیب آدما این است که....
عاشقانه ترین روابطشان را 
.
.
.
.
.
.
.
به خاطر حرف دیگران به گند میکشـــند...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 10:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ