یافتن پست: #از

maryam
maryam
شاید آنروز که سهراب نوشت:
"تا شقایق هست٬زندگی باید کرد."خبر از دل پر درد گل یاس نداشت...
باید اینطور نوشت هرگلی هم باشی٬چه شقایق چه گل میخک و یاس
"زندگی اجباریست".
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 20:50
+3
محمد
محمد

خسته ام... خسته


.

.

.

.

.

.

.

به قدری که دوست دارم ی خورده استراحت کنم *^_^*

چیه فک کردی قضیه خودکشیو شب بخوابم و صب بیدار نشمو از این سوسول بازیهاس.

نه با ما از اوناش نیستیم بازندگی میجنگیم *^_^*


محمد شوالیه *^_^


2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 20:09
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خبر فوری از چین
.
.
.
.
.
.
.
卂妝十夾太乗乗¥乗醂煅排埔泄覯狿母 墄嫺媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卂妝十夾太乗䅈乗¥
.
خدا به دادمون برسه إن شاء الله شایعه باشه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 20:07
+4
Pouya Davaji
Pouya Davaji
سلام. من Pouya Davaji هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 16:56
+4
maryam
maryam

باورت بشود یا نه !؟
روزی می رسد ....
که دلت برای هیچ کس ؛
به اندازه ی من تنگ نخواهد شد !
برای نگاه کردنم ؛
... خندیدنم ، 
اذیت کردنم ...
برای تمام لحظاتى که در کنارم داشتی !
روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود ،

می دانم روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد... !
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:49
+3
maryam
maryam

دلم تنگه!!

دلم تنگ شده برای اون وقتایی که:

شبا اس میدادی: "مال خودمی"

روزی بیست بار اس میدادی: "دوستت دارم"

وقتی قهر میکردم، قبل از اینکه بخوابی اس میدادی: "آشتی نکردیماااااا"

دلم تنگ شده.....

واسه تو......

واسه حرفات....

واسه همه ی اون روزا...................
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:41
+3
maryam
maryam
 وقتی می گو یـــم :

 برایم دعا کن

 یعنی کم آورده ام...

 یعنی دیگر کاری از دست خودم

برای خودم برنمی آید...

 برام دعا کنید لطفا !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:37
+3
maryam
maryam

بعضی شب ها حال عجیبی دارم...
یه دلتنگی
یه بغض
یه دلواپسی بزرگ
نه بخاطر اینکه تنهام...
نه...
به خاطر اینکه بریدم
حتی از خودم..
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:30
+2
maryam
maryam
{-31-}




میدانم روزی تو مرا در آغوش خواهی گرفت . . .
پشیمان و با چشمانی پر از اشک ، خودم را که نه ! عکسم را !
عکسی که در زیر آن نوشته شده ” چهل روز گذشت








3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:26
+2
maryam
maryam

خــــــــــدایــــــا...!

این آدمایی که رفتنشونو تو این دنیا فقط با قرص اعصاب میشه تحمل کرد

اون دنیا چطوری میخوای مجازاتشون کنی؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:22
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ