maryam
شاید آنروز که سهراب نوشت:
"تا شقایق هست٬زندگی باید کرد."خبر از دل پر درد گل یاس نداشت...
باید اینطور نوشت هرگلی هم باشی٬چه شقایق چه گل میخک و یاس
"زندگی اجباریست".
♥ نگار ♥
خبر فوری از چین
.
.
.
.
.
.
.
卂妝十夾太乗乗¥乗醂煅排埔泄覯狿母 墄嫺媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卄廾丸毋忒娉溈毋牀姆才 媯覛毎廿 卂妝十夾太乗䅈乗¥
.
خدا به دادمون برسه إن شاء الله شایعه باشه
maryam
باورت بشود یا نه !؟
روزی می رسد ....
که دلت برای هیچ کس ؛
به اندازه ی من تنگ نخواهد شد !
برای نگاه کردنم ؛
... خندیدنم ،
اذیت کردنم ...
برای تمام لحظاتى که در کنارم داشتی !
روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود ،
می دانم روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد... !
maryam
دلم تنگه!!
دلم تنگ شده برای اون وقتایی که:
شبا اس میدادی: "مال خودمی"
روزی بیست بار اس میدادی: "دوستت دارم"
وقتی قهر میکردم، قبل از اینکه بخوابی اس میدادی: "آشتی نکردیماااااا"
دلم تنگ شده.....
واسه تو......
واسه حرفات....
واسه همه ی اون روزا...................
maryam
وقتی می گو یـــم :
برایم دعا کن
یعنی کم آورده ام...
یعنی دیگر کاری از دست خودم
برای خودم برنمی آید...
برام دعا کنید لطفا !!!
maryam
بعضی شب ها حال عجیبی دارم...
یه دلتنگی
یه بغض
یه دلواپسی بزرگ
نه بخاطر اینکه تنهام...
نه...
به خاطر اینکه بریدم
حتی از خودم..
maryam
خــــــــــدایــــــا...!
این آدمایی که رفتنشونو تو این دنیا فقط با قرص اعصاب میشه تحمل کرد
اون دنیا چطوری میخوای مجازاتشون کنی؟