maryam
دلـــم کــُمـا مـــي خـــواهــد....
از آنــهـايـــى که دکـتـر مـــى گــويــد:
مــتـــاســـفـــم....
فــقـط بــراش دعا کـنـيـد.
maryam
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ﺷﺒﺨﯿﺮ ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺑﯽ
ﺗﺎﺯﻩ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ !!!
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺗﻮﻭ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﻣﺎ ﺑﺎ
10 ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻭﺳﺘﯽ...
ﺑﻬﺶ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﯽ, ﻣﯿﭙﯿﭽﻮﻧﯿﺶ ﺑﻪ ﺧﯿﺎﻝِ
ﺧﻮﺩﺕ ..
ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﻋﺸﻖ ﺑﻬﺖ ﻣﺴﯿﺞ ﻣﯿﺪﻩ ﺍﻣﺎ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ
ﺩﺍﺭﯼ ﻓﻮﺭﻭﺍﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ !!!
ﻫﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺕ ﺣﺎﻝ ﮐﻨﯽ ..
ﻫﯿﭻ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻫﯿﭻ ﻓﺮﻗﯽ ﺑﺎ ﺣﯿﻮﻭﻥ
ﻧﺪﺍﺭﯼ .ﺣﯿﻒ ﺍﺳﻢ ﺣﯿﻮﻭﻥ .
ﺁﺩﻡ ﺑﺎﺵ ﭘﺎﯼ ﺩﻟﺶ ﻭﺍﯾﺴﺎ .ﺍﮔﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﯾﺶ ﻣﺜﻪ
ﺁﺩﻡ ﺑﮑﺶ ﮐﻨﺎﺭ .
ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻦِ ﮐﻪ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﺯ ﮔﻨﺪ ﮐﺎﺭﯾﺎﺕ ﺧﺒﺮ
ﻧﺪﺍﺭﻩ .ﭼﺮﺍ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺭﻭﺕ ﻧﻤﯿﺎﺭﻩ, ﭼﻮﻥ
ﺗﻮﯼ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ .
ﻫﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻣﯿﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ
ﻧﺪﺍﺭﯾﺶ . ﺩﺍﺷﺘﻨﺶ ﻭﺍﺳﺖ ﻣﯿﺸﻪ ﺁﺭﺯﻭ...ﭘﺲ
ﺁﺩﻡ ﺑﺎﺵ..
maryam
ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﮐﻦ
ﻣﻦ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻏﻤﮕﯿﻨﻢ ..
maryam
همیــــــــشه توان ایــــن را داشته باش تـــــا
از کسی یا چیزی که آزارت می دهد
به راحتــــــــــــی دل بکنـــــــی....
maryam
باهـــــام دعــــوا کــــن
باهــــام قهــــر کــــن
حرصــــم و در بیـــار
بهونـــــه بگــــیر
تــــازه اجــــازه داری اشکمــــــو
بعضـــــی وقتــــا در بـــــیاری
امــــا
حــــق نــــداری هیــــچ وقــــت بـــری
هیــچوقــــت .........
maryam
اگه می خوای حال کسی رو بفهمی ، ازش نپرس … !!!
چون بهت دروغ میگه …هندزفریش رو دربیار ، ببین چی گوش میده ....................
maryam
انقدر دلم از رفتنت بدشکست که نمیدانم وقتی بیایی کدام تکه اش
خوشحال خواهد شد!
maryam
زن هــــا
گاهي اوقـــــات چيزي نميگوينــــد
چون به نظرشــــان لازم نيست كه چيــــزي گفته شود
با نگاهشان حرف ميزنند...
به اندازه يك دنيـــــــــا حرف ميزننـــد
هرگـــــــز
نبايد از چشمان هیچ زنـــــــی ساده گذشــــــــت!
maryam
اونی که واقعا دوســـتت داشته باشه ..
همیــــــــــشه یه راهی واسه
مونـــــدن توی زندگیت پیدا میکنه ..
هیـــچوقت ترکت نمیکــنه ..
از در بندازیــــش بیرون از پنـجره میاد ..
اما ..
اونی که بخــــواد بره و عشـــقش واقعی نباشه ..
به هر بهونه ای کوچیکی هم شده .. میـره ..
با هیچی نمیــــشه نگهش داشت .