یافتن پست: #از

maryam
maryam
وقتــــــی کسی
به خاطر چیزهای کوچیک
از دستت عصبانی می شه
و کـــلا روت حســــاسه
بدون خیــــــــلی دوستت داره

به جای ناراحت بودن از دستش
بایـــــد قدرش رو بدونی
و درکــــــش کنی
نـــه طردش کنی ................
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 15:01
parisa
parisa
سلام. من parisa هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 13:57
+1
maryam
maryam
با آنکه زنم ...
نمی ترسم اگر نگاهت کنم و بگویم دوستت دارم ،

نمی ترسم اگر بار اول من ببوسمت ،
نمی ترسم اگر جار بزنم که عاشقم ، 
ولی ...
وای بر آن وقت که تو ناز کنی
مطءمن باش "مردانه" می روم..............................
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 13:30
+2
maryam
maryam
تجسم کن کنارت باشد شب ، 
قبل از خواب نگاهش کنی تا مطمءن شوی 
که هست ، 
که می ماند ... 
صبح که بیدار شوی هم هنوز هست .. 
بهشت همین است دیگر ... مگر نه ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 13:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
✘..وقتـــــــی سرفه ام میــــ گیرد
همه بـــــا لیوانـــی آب
بـــ سراغم می آینـــــــכ
اما وقتـــــــیכلــــــم می گیرכ.........
بیــــــــــ خیــــــــال، بگذریــــــــــم.....✘..
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:10
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:06
+3
maryam
maryam
عاشقانه ی زن را بایــد از دلتنگـیش فهمــید 
از شـــوق و بی تابیـش بــرای دیدار
از حــس کودکانه اش برای آغــــــــوش
از خــجـــالتش برای بـــوسـه گرفتن
زن بـی دلیـــل بهانه نمـــیــگیرد
شاید بهانه ی دســتانِ گــرمـت را دارد
که دستانـــش را بــگیـــری...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 09:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام ..!

مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با یــک نــگــاه ..

یـــک لبـــــخـنـــد ..

بــه بــازی میـــــگیــــری ..!

مــــــی گـــــوینــــد تـــرفنــدهـــایت ، شـــیطنـــت هــــایت ..

و دروغ هایـــت را نمــــی فهمــــم ..

مــــــی گویند ســــاده ام ..!

اما مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت دارم ..،

همیـــــــــن!

و آنــــها ایــــن را نمـــــــیفــــهمنــــد ..!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 09:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با مـــــن دعـوا کــــن

با مــــن قهــــر کــــن

حرصــــم و در بیـــار

بهونـــــه بگــــیر

اجــــازه داری اشکمــــــو در بـــــیاری

امــــا. . .

حــــق نــــداری هیــــچوقــــت بـــری

هیــچوقـــــــت . .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 22:55
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ