maryam
وقتــــــی کسی
به خاطر چیزهای کوچیک
از دستت عصبانی می شه
و کـــلا روت حســــاسه
بدون خیــــــــلی دوستت داره
به جای ناراحت بودن از دستش
بایـــــد قدرش رو بدونی
و درکــــــش کنی
نـــه طردش کنی ................
maryam
تجسم کن کنارت باشد شب ،
قبل از خواب نگاهش کنی تا مطمءن شوی
که هست ،
که می ماند ...
صبح که بیدار شوی هم هنوز هست ..
بهشت همین است دیگر ... مگر نه ؟
♥ نگار ♥
✘..وقتـــــــی سرفه ام میــــ گیرد
همه بـــــا لیوانـــی آب
بـــ سراغم می آینـــــــכ
اما وقتـــــــیכلــــــم می گیرכ.........
بیــــــــــ خیــــــــال، بگذریــــــــــم.....✘..
maryam
عاشقانه ی زن را بایــد از دلتنگـیش فهمــید
از شـــوق و بی تابیـش بــرای دیدار
از حــس کودکانه اش برای آغــــــــوش
از خــجـــالتش برای بـــوسـه گرفتن
زن بـی دلیـــل بهانه نمـــیــگیرد
شاید بهانه ی دســتانِ گــرمـت را دارد
که دستانـــش را بــگیـــری...
♥ نگار ♥
مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام ..!
مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با یــک نــگــاه ..
یـــک لبـــــخـنـــد ..
بــه بــازی میـــــگیــــری ..!
مــــــی گـــــوینــــد تـــرفنــدهـــایت ، شـــیطنـــت هــــایت ..
و دروغ هایـــت را نمــــی فهمــــم ..
مــــــی گویند ســــاده ام ..!
اما مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت دارم ..،
همیـــــــــن!
و آنــــها ایــــن را نمـــــــیفــــهمنــــد ..!
♥ نگار ♥
با مـــــن دعـوا کــــن
با مــــن قهــــر کــــن
حرصــــم و در بیـــار
بهونـــــه بگــــیر
اجــــازه داری اشکمــــــو در بـــــیاری
امــــا. . .
حــــق نــــداری هیــــچوقــــت بـــری
هیــچوقـــــــت . .