یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از معایب کمبود آب:
اگر آب نباشد ما نمیتوانیم شنا کنیم.
و اگر نتوانیم شنا کنیم غرق(غرغ،قرق،قرغ)میشیم.
بعله اگه بچه های خوبی باشید و معدلتونم بیست بشه بازم براتون از کشفیاتم میگم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 21:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻭﺿﯿﻌﯿﺖ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯿﻢ ﻗﺸﻨﮕﻪ....

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺎﺩ ﻭﺍﺳﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ

ﺁﺧﺮﺵ ﻫﻢ ﯾﻪ ﺧﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ ﻧﻮﺷﺘﻪ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 21:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه رفیق داریم اسطوره مشکلاته، بدشانس، بدهکار، تنها، مشروط…! یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه. زنگ زدم بهش، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟ همه چی آرومه… من چقد خوشحالم…!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 20:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادت باشه همیشه خودتو بندازی تا بگیرنت...
خودتو بگیری میندازنت...
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 20:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﻫﻤﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻪ ﺍﺱ ﺑﻬﺖ ﺑﺪﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺩﺭ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ!
Send to <<
ﺳﭙﯿﺪﻩ
ﺭﻭﺷﻨﮏ
ﺁﻧﺎﻫﯿﺘﺎ
ﮔﻞ ﻧﺴﺎ
ﺳﮑﯿﻨﻪ
ﺧﺎﻧﻢ ﺷﯿﺮﺯﺍﺩ
ﺗﺰﺭﯾﻘﺎﺗﯽ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ
ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺭﻭﺑﺮﻭﯾﯽ
ﺩﺧﺘﺮ ﻭﺳﻄﯽ ﻋﻤﻪ ﻣﻠﻮﮎ ﺍﯾﻨﺎ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﺍﺯﺵ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻫﻨﻮﺯ
ﺍﺳﻤﺶ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﺎﭖ ﻓﺴﻔﺮ ﯼ ﻭ ﺩﺍﻣﻦ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﺗﻮ
ﻋﺮﻭﺳﯽ ﭘﺴﺮ ﺧﺎﻟﻪ ﺍﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﻗﺸﻨﮓ ﻣﯽ ﺭﻗﺼﯿﺪ
ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﺎ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺟﻠﻮ ﯾﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩ
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺍﻣﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﺷﻮﻫﺮ ﺵ ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ... |:
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 20:42
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم کتابخونه گفتم از سعدی چی دارین؟
مسئولش پرسید: کتابشو میخوای؟
گفتم په نه په اگه انگشتری لباسی
کتونی ای چیزی مونده اونو لطف کن!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 20:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه روز یه زنی به شوهرش میگه : اگه من ازت جدا شم چی میشه؟

مرد: دیوونه میشم.

زن: نمیری دوباره زن بگیری؟

مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 20:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه روزیه پیرزن میره دکترمیگه اقای دکترازبالای دیوارافتادم کمرم دردمیکنه دکترقرص انگل مینویسه پیرزنه پرسید کمرم دردمیکنه چراقرص انگل مینویسی دکتره میگه اگه کرم نداشتی بالای دیوارنمیرفتی
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 20:19
+1
maryam
maryam
به سلامتی اون شبی که
تو خواب بترسی و ازخواب بپری...
بعد سریع گوشیتو برداری و
بخوای به عشقت اس ام اس بدی
یه هو ببینی
مُحکم بغلت کرد و گفت:
نترس عشـــقم...من کنارتم...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 20:01
+2
maryam
maryam
دیگر از کلمات عاشقانه خسته شده ام...
ساده بگویم....
.
.
.
.

دلتنگتـــــــــــــم....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 19:57
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ