♥ نگار ♥
از معایب کمبود آب:
اگر آب نباشد ما نمیتوانیم شنا کنیم.
و اگر نتوانیم شنا کنیم غرق(غرغ،قرق،قرغ)میشیم.
بعله اگه بچه های خوبی باشید و معدلتونم بیست بشه بازم براتون از کشفیاتم میگم!!
♥ نگار ♥
ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻭﺿﯿﻌﯿﺖ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯿﻢ ﻗﺸﻨﮕﻪ....
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺎﺩ ﻭﺍﺳﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ
ﺁﺧﺮﺵ ﻫﻢ ﯾﻪ ﺧﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ ﻧﻮﺷﺘﻪ
♥ نگار ♥
یادت باشه همیشه خودتو بندازی تا بگیرنت...
خودتو بگیری میندازنت...
♥ نگار ♥
ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﻫﻤﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻪ ﺍﺱ ﺑﻬﺖ ﺑﺪﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺩﺭ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ!
Send to <<
ﺳﭙﯿﺪﻩ
ﺭﻭﺷﻨﮏ
ﺁﻧﺎﻫﯿﺘﺎ
ﮔﻞ ﻧﺴﺎ
ﺳﮑﯿﻨﻪ
ﺧﺎﻧﻢ ﺷﯿﺮﺯﺍﺩ
ﺗﺰﺭﯾﻘﺎﺗﯽ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ
ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺭﻭﺑﺮﻭﯾﯽ
ﺩﺧﺘﺮ ﻭﺳﻄﯽ ﻋﻤﻪ ﻣﻠﻮﮎ ﺍﯾﻨﺎ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﺍﺯﺵ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻫﻨﻮﺯ
ﺍﺳﻤﺶ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﺎﭖ ﻓﺴﻔﺮ ﯼ ﻭ ﺩﺍﻣﻦ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﺗﻮ
ﻋﺮﻭﺳﯽ ﭘﺴﺮ ﺧﺎﻟﻪ ﺍﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﻗﺸﻨﮓ ﻣﯽ ﺭﻗﺼﯿﺪ
ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﺎ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺟﻠﻮ ﯾﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩ
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺍﻣﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﺷﻮﻫﺮ ﺵ ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ... |:
♥ نگار ♥
رفتم کتابخونه گفتم از سعدی چی دارین؟
مسئولش پرسید: کتابشو میخوای؟
گفتم په نه په اگه انگشتری لباسی
کتونی ای چیزی مونده اونو لطف کن!!!
♥ نگار ♥
یه روز یه زنی به شوهرش میگه : اگه من ازت جدا شم چی میشه؟
مرد: دیوونه میشم.
زن: نمیری دوباره زن بگیری؟
مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !!!!!!
♥ نگار ♥
یه روزیه پیرزن میره دکترمیگه اقای دکترازبالای دیوارافتادم کمرم دردمیکنه دکترقرص انگل مینویسه پیرزنه پرسید کمرم دردمیکنه چراقرص انگل مینویسی دکتره میگه اگه کرم نداشتی بالای دیوارنمیرفتی
maryam
به سلامتی اون شبی که
تو خواب بترسی و ازخواب بپری...
بعد سریع گوشیتو برداری و
بخوای به عشقت اس ام اس بدی
یه هو ببینی
مُحکم بغلت کرد و گفت:
نترس عشـــقم...من کنارتم...
maryam
دیگر از کلمات عاشقانه خسته شده ام...
ساده بگویم....
.
.
.
.
دلتنگتـــــــــــــم....