یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توی سایتی نظر سنجی گذاشته بودن پرسیده بودن :
“کدوم سوغاتی از کدوم شهر رو خیلی دوست دارید ؟”
اکثر اونایی که شرکت کرده بودن زده بودن “LCD از بانه”
یعنی من عااااشق این هموطنانمونم :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 20:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 19:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 19:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر روزی رسیدی که من نبودم تمام وصیتم به تو این است:
"خوب بمان"
از آن خوب هایی که من عاشقش بودم...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 19:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا میدانستید در ایران هنگام رد شدن از خیابان های یک طرفه
اگر دو طرف را نگاه نکنید میمیرید !؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 19:11
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 19:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باشه اصن تــــو خـــوبی گازِ apple ام تـــــــــــو زدی... زرنــــگ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کنترل تلویزیون رو بده!

بالش بده!!

پتو بده!!!

سفره رو بنداز!!!!

سفره رو جمع کن!!!!!

چای بیار!!!!!!

تو عید خدمت کن!!!!!!!

و صدها امر دیگه!!!!!!!!

عاغا من می خواهم از بچه کوچیک بودن استعفا بدم

من کجا برم واسه استعفا???!!!!!!!!!???
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من تو سال جدید موفقیت بچه هامو از خدا خواستم
البته هنوز با باباشون آشنا نشدم ولی خب مهر مادریه دیگه :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:26
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ