یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 20:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 20:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینقد بدم میاد از اینایی که رابطشون cut میشه هی پست میزارن i am single
زشته بابا خجالت بکشین مگه من که single هستم میام اعلام کنم ؟؟؟
اصلا از من شنیدین بگم single هستم؟؟؟
با اینکه single هستم هیچوقت از این پستا نذاشتم ...
single بودنم به خودم مربوطه وااالاااا =))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 17:07
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خیابون یکی از دوستامو دیدم. رفتم پشتش، دستمو گذاشتم رو شونش گفنم خانومی شماره میدی!!!؟؟؟؟
الان بازداشتگام به جرم مزاحمت برای پسر مردم
حالا خودش بیخیال شده ها. مامانش گیر داده که پسرای ما دیگه امنیت ندارن تو خیابون
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 16:46
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسرای ادد لیستم لپــــــاتــــونــــو بیـــــاریــــــن جـــــــلـــــو ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــپـــلـــــق ...

اینو زدم تا دفعه ی دیگه نخواین از دختر مردم بوس بگیرین ...!!! شخصیتم حدی داره!!! دگ جدی قهرم باهاتون..... زشت نبود واقعا!!من فک میکردم سنگین تر از این حرفایین!!!!!!!!! واقعا که... :| خدایا منو از دسته این سُوَلهای قبیهه نجاااااتْ،بده... :|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 16:43
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از فانتزیام اینه که

با مخاطب خاصم دعوام بشه بعد اون منو هل بده و سرم بخوره گوشه میز و ضربه مغزی بشم بمیرم و مخاطب خاصم رو ببرن زندان

بعدش ولی دم ( مادرم ) رضایت ندن و بگن باید حتما قصاص بشه

و در یک سپیده دم سرد درحالی که مخاطب خاصم یه شلوار گا گلی بپوشیده با قدم های لزان بره روی چهارپایه و موقعی که مامورمیخواد طناب رو بندازه گردنش یه صدایی از دور داد بزنه نه! ننننننه!

بعد ببینن که مامانم بیاد پیشونی مخاطب خواصم رو ببوسه و طناب رو بندازه گردنش و بگه بوئینگ من که رفت......

رو کنه به مخاطب خاصم وبگه تو هم برو به جهنم و سپس چهارپایه رو هل بده و با یک نوای غم انگیز دوربین سایه مخاطب خاصم رو که داره بالای طناب دار میلرزه نشون بده و سپس آرام وآرام بره رو به آسمون

سنگ دل هم خودتونین

دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 16:33
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 16:21
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آخر جنون میدانی کجاست ؟!
به خاطر تو از تو عبور کردن !
همیشه که نباید مجنون وار سر به بیابان گذاشت
مجنون ها گاهی مثل من هستن !
منی که تو را به لیست آرزوهای نداشته ام
اضافه کردم ...
گذشتم ،به همان محکمی که پای
داشتنت مانده بودم ...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 16:01
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 15:33
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم عابرباك پول بگیرم؛
اولش نوشت زبان خود را وارد كنید...
به هزار زحمت می خواستم از اونجایی كه كارت رو وارد می كنن، زبونم رو داخل كنم!!!
زبونم رو برق گرفت!!!
رفقا گول این حرفا رو نخورید...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 15:30
+1
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ