یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کیا اینجورین ؟؟؟؟؟
اولیش خودم !!!!!
یه پاتو میبری زیر پتو
یک پاتم از زیر پتو میاری بیرون
چون هم گرمته هم سردته !!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

armin 2afm
اعلام کرد دیگه هیچ اهنگی نمیخونه چون :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ازوقتی تن تاک خریده مشکلش با دخترها حل شده

دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آنه!
تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت
وقتی روشنی چشم هایت در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود
با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات
از تنهایی معصومانه ی دست هایت
آیا می دانی که در هجوم درد ها و غم هایت
و دوران ملال آور زندگی ات
حقیقت زلالی دریاچه ی نقره ای نهفته بود؟
آنه!
اکنون آمده ام تا دست هایت را
به پنجه ی طلایی خورشید دوستی بسپاری
و در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی
و اینک آنه! شکفتن و سبز شدن در انتظار توست
در انتظار تو…….
بخدا وقتی اینو پخش میکرد خیره میشدم به تلویزیون هنگ میکردم این داره چی میگه:||||
خنگ هم خودتی:\\

دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

چند روز پیش یه شارژر گرفتم ساخت دست برادران چینی !

نه تنها گوشیمو شارژ نمیکنه ...

تازه شارژ گوشیمو هم کم میکنه

:|

فکر کنم باتریمو خالی میکنه

هرچی توشه میفرسته تو شبکه ی برق شهری = ))))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 23:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

میبینم که اکشب شب جمعستو .......




.
.
.
.
.
.
.
.
.کوفتشون بشه من که راضی نیستم تنهایی
زیارت عاشورا و دعای ندبه میخونن

چیه ؟؟ فکر کردی ما از اوناشیم !!!
توبه کن
خجالتم بکشی خوبه !:))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مشاعره‌ در کلاه قرمزی 91
فامیل دور: چی بگم؟!
آقای مجری: اگر در بند در ماندو نه! اون قبول نیست!
فامیل دور: اونو میخواستم بگم آخه! اینو میگم حالا: از در درآمدی و من از خود به در شدم...
پسرعمه زا: سلطان غم مادر، بی تو پسر نمی‌شود!
آقای مجری: نه بچه جان! یه شعر قشنگ؛ باید میم هم داشته باشه.
پسرعمه زا: می تو پسر نمی‌شود... خوبه؟!
فامیل دور: ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم...
آقای مجری: این دیوونم کرد از دست این دره!
پسرعمه زا: سلطان غم مادر!
ببعی: مرنجان دلم را که این مرغ وحشی، ز بامی که برخاست، مشکل نشیند، ببببعععع! عین بده...
پسرعمه زا: سلطان غم مادر!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:11
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ