یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
6 دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:33
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کامنت پسرا:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
۱ :ازناخنات معلومه خیلی مهربون هستی..
۲ :ناخنهات تو حلقم..
۳ :قشنگ بود با اجازه شِر می‌کنم
۵ :فدات شم پاهات یه چیزی میخواد به آدم بگه
۶- چه عاشقانه
یکی به من یه آر پی جی بده :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:29
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

من یک دخترم...

شیطان نیستم... فرشته هم نیستم... خـدا هم نیستم...

فقط دختـرم...

از نوع ساده اش... "حـوا" گونه فكر مـی كنم... فقط به خاطر سیب تا كجا باید تاوان داد!؟

من یک دخترم...

بدان... "حوای" کسی نمی شوم که به "هوای" دیگری برود... تنهاییم را با کسی قسمت نمی کنم که روزی تنهایم بگذارد....

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز تو حموم یهویی زدم زیر اواز

بابام برگشته میگه : زهر خر کره مار!!!!!!!!

بیش از حد توانش عصبی شد :)))))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 20:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لـواشك رو بایـد دراز دراز بـُـریـد، پـهـن كـرد،

نـمـك پاشـیـد روش، جـوری كه دونـه های بزرگ نـمـك روی لواشـك رو سـفـیـد كـنـه،

بـعـد لوله كـنـی بـذاری گوشـه لپـت....

یه زحمت بکشین اب دهنتونوقورت بـدیـد :|

با تشکر.... راستی اونیم که گفتی خودتی :|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻟﻐﺖ ﺁﻗﺎﯾﺎﻥ :

ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﻡ؟

ﺗﺮﺟﻤﻪ : ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﻣﭽﻢ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺘﯽ؟


ﭼﻪ ﺟﺎﻟﺐ , ﺑﻌﺪ ﭼﯽ ﺷﺪ؟

ﺗﺮﺟﻤﻪ : ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺍﺭﯼ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﯽ؟ ﺑﺲ ﮐﻦ ﺩﯾﮕﻪ


ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﮐﻨﻢ .

ﺗﺮﺟﻤﻪ : ﺷﺊ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﯾﻪ ﻣﺘﺮ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻓﺎﺻﻠﻪ
ﺩﺍﺷﺖ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﭘﺎﺷﻢ


ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺎﺭﺍﻡ ﯾﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺩﺍﺭﻡ .

ﺗﺮﺟﻤﻪ : ﯾﻪ ﮐﻢ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﺪﻩ ﯾﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻨﺪﯼ ﺟﻮﺭ ﮐﻨﻢ !!!

خخخخخخ :D

دیدگاه  •   •   •  1393/02/1 - 19:53
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ