یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه روز یه كامیون گلابی داشته توی جاده می رفته كه یه دفعه می‌افته توی یه دست‌انداز، یكی از گلابی‌ها می‌افته وسط جاده، بر می‌گرده به كامیون نگاه می‌كنه و میگه:
گلابی‌ها، گلابی‌ها!
گلابی‌ها میگن: گلابی، گلابی!
كامیون دورتر می شه،
صداشون ضعیف‌تر می شه.
گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها!
گلابی‌ها می گن: گلابی، گلابی!
باز كامیون دورتر میشه، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها!
اما صدای گلابی دیگه به گلابی‌ها نمی‌رسه! گلابی‌ها موبایل راننده رو می گیرن و زنگ میزنن به موبایل گلابی،اما چه فایده كه گلابی ایرانسل داشته و توی جاده آنتن نمی‌داده!
گلابی یه نفر رو پیدا می‌كنه كه موبایل دولتی داشته، زنگ می‌زنه به راننده و می گه: گوشی رو بده به گلابی‌ها، وقتی كه گلابی‌ها گوشی رو می گیرن، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی ها!
گلابی ها می گن: گلابی، گلابی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اون شور و اشتیاقت تو حلقم ،
واقعا دوست داری باز هم ادامه داشته باشه؟!؟!؟!؟!؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 16:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر فکر میکنید با یک لبخند میتونید کسی رو خوشحال کنید

ازش دریغ کنید دور هم بخندیم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 15:48
+8
AmirAli
AmirAli
امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد
 
همیشه هستی … همین حوالی
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 15:45
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه دختر خاله دارم 4 سالشه

اومده میگه میای بازی کنیم؟؟؟؟^__^

گفتم چی بازی کنیم؟

گفت من چشم میذارم تو برو گم شو!

:|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 15:44
+8
محمد
محمد
عاغا ایرانسل شبی 1851 ثانیه،که به عبارتی میشه 30 دقیقه...
از ساعت 1 تا 7 صب بهم مکالمه رایگان هدیه داده...

کی میاد حرف بزنیم؟؟:D
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 13:52
+4
محمد
محمد
خـدایا... 
چه ساخته ای ؟ 

دل آدم هایت یکی ازیکی سنگی تر ! ! 

دروغ هایشان یکی از یکی زیباتر ..

نگاه هایشان یکی از یکی معنی دار تر و سنگیـــن تر ! ! 

روحشان یکی از یکی هفت رنگ تر.. 

وهر یک برای خـود، 

یکی از یکی خـدا تر!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 13:49
+4
محمد
محمد
مرسی که هستی ..
و هستی را رنگ می آمیزی

هیچ چیز از تو نمی خواهم

فقط باش

فقط بخند

فقط راه برو

نــــــه ، نه راه نرو

می ترسم پلک بزنم

دیگر نباشی
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 13:40
+4
roya
roya
به بعضیام باید گفت:
تو اگه موندنی بودی با یکی از قبلیا مونده بودی...!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 13:03
+12
reza
reza
سلامتی روزی ک همه از بالا ب تنهاییم
ورختخواب جدیدم نگاه میکنن.....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 09:57
+7
fereshte
fereshte
یادش بخیر
هروقت مامانمون سبزی میخرید توش حلزون و کفشدوزک پیدامیکردیم
تا ی مدت باش بازی میکردیم !
ی همچی تفریحات سالمی داشیم ما دهه شصتیا
دیدگاه  •   •   •  1393/02/3 - 22:45
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ