یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو داروخونه بودم یه اقایی اومد گفت کرم ضدسیمان دارین فروشنده باتمسخر ازش پرسید ایرانیش رو میخوای یا خارجیشو؟
مرده گفت از وقتی کارگر ساختمون شدم دستام زبر شده نمیتونم صورت دخترمو ناز کنم خارجیشو بده...
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 20:24
+2
محمد
محمد
دیــوانـــه ام مــی کــنــد  فــکــر ایــنــکـــه  زنــده زنــده نــیــمــی از مــن را از مــن جـدا کـنـنـد  لـطـفــا … تــا زنـده ام بـــــــــــــمان @ یعقوب یادم داده است ،  دلبرت وقتی کنارت نیست … کور بودن بهتر است
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 20:07
+3
حامد
حامد
سلام. من حامد هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 20:02
+2
محمد
محمد
دوستانی که معرفتشان ویترینی بود. در خوشی بودنشان با تو روتینی بود . حیف از عمر و عاطفه ای که خراب کردند. پای کسانی که چهره پنهان زیر نقاب کردند. معنای رفاقت به نوکرم چاکرم خلاصه نمیشود. ولی بهتر که وقت صرف شغالان سگ نما نمیشود...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 19:58
+3
محمد
محمد





هی لعنتی...
سلام مرا به غرورت برسان و به او بگو:



 .  



.  

.  



.



 .



 .  



.



 .




 



 یعنی خااااااااااک دوعالم برسرت.....







عجب چیزی رواز دست دادی  احمق جان،دیگه مث این گیرت میاد؟!؟!؟!؟!!!؟؟؟! 



 


حالابدو دنبال این واون.......  ^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 19:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادم باشه حتماً وقتی خواستم ازدواج کردم یکی از شرایط این باشه که همیشه کنترل تلوزیون دست من باشه !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 19:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تأثیری که دخترِ همسایه یِ پشتِ شیشه ی ِ پنجره ؛

رویِ بازیِ فوتبالِ بچه هایِ محل داشت...!!!!!!!!
.
.
.
.
.
قراردادهایِ میلیاردی رویِ بازیکنانِ استقلال و پرسپولیس نداشت......!!!!!!!!!!!

.
.
.

والاااااااااااااااااا .....!!!!!!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 19:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این دخترایی که رژ لبشون تا بالای لبشون اومده همونایی هستن که تو بچگی تا نقاشی هاشون رو رنگ میکردن از خط میزدن بیرون !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 18:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این دخترا که ناخونای دست چپشون رو خیلی شیک لاک می زنن وسطشم طرح میزنن خفن ، مینیاتور و نقش برجسته و … اما دست راستشون رو میبینی انگار ساناز پنج ساله از تهران نقاشی کشیده …
اینا رو اذیت نکنید ، اینا دست چپشون ضعیفه !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 18:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:49
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ