یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ســـرگیجـــه ام از چرخــــــش زمیــــــن نیستـــــــ. . .


از چرخــــــش 180 درجــــــه ای آدمهـــــاستــــــ!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کادوی روز زنُ گرفتم دلتون آآآآآآآآآآآآآآآب:P
حالا موندم روز مرد چی براش بگیرم..
نشستم فکر کردم دیدم
یه جعبه خوشگل میگیرم..
میدم بهش
بازش که کرد بهش میگم:
واست 1000 بوس ریختم بچسبونش به لپت:$
هم به صرفه هست هم ابتکاریه!!!
نظرت؟؟؟:D

دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

عصات تو حلقم عجیجم
.
.
.
(تیکه اندازی جمعی از دختران کفار به موسی )

دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:20
+2
فرید
فرید
سلام. من فرید هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 12:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توی آسانسور بودم یه دختری هم سوار شد
اول ساکت بود بعد گفت : چطوری ؟
گفتم : الحمدلله
یه نگاهی به من کرد ، هندزفری شو جابجا کرد !
معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم :
الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 11:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 11:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقد بدم میاد ازینایی که رابطشون cut میشه
هی میان پست میذارن i am single
زشته بابا خجالت بکشین :|
مگه من که "single هستم" میام اعلام کنم ؟
اصلا از منِ single شنیدین بگم "single هستم" ؟
با اینکه " single هستم" هیچوقت ازین پُستا نذاشتم
؛single بودنم بخودم مربوطه والاااا
single :| =))))))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 11:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغا ایرانسل شبی 1851 ثانیه،که به عبارتی میشه 30 دقیقه...
از ساعت 1 تا 7 صب بهم مکالمه رایگان هدیه داده...
کی میاد حرف بزنیم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 11:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 11:10
+3
مهدی
مهدی
سلام. من مهدی هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 23:35
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ