♥ نگار ♥
تو تاکسی بودم
ب دوستم پیام دادم که دیشب تصادف کردم الانم تو بیمارستان بستریم.
یه دقه بعد دوستم زنگ زد رو گوشیم،
بغل دستیم میگه….
آقا میخای جواب بدم بگم همین الان بردنش اتاق عمل؟!
هیچی دیگه! تصمیم گرفتم تو تاکسی گوشیم از جیبم در نیارم
♥ نگار ♥
ملت از مسافرت برگشتن ، آلبوم آپ کردن ۱۹۸تا عکس توشه ، بد من رفتم مسافرت ۱۰تا عکس گرفتم تو ۹تاش شاخ گذاشتن واسم ، تو اون یدونم که شاخ نذاشتن چشام بستس

1393/02/1 - 10:49 ( لايک توسط 1 کاربر )