♥ نگار ♥
اینایی که از ۱۲۰ دقیقه وقت امتحان
۱۱۵ دقیقه اش رو دارن با جوش صورتشون ور میرن
اون ۵ دقیقه آخر مثل برق دارن مینویسن!
اینارو مزاحمشون نشید اینا تازه تقلب به دستشون رسیده!!!
♥ نگار ♥
وقتی تو با من بودی اونم با من بود
حالا که نیستی هم این با منه
وفاداری کدامتان بیشتر است؟
جوابی نداری …
♥ نگار ♥
به یادتم چون دوست دارم
به فكرتم چون برام عزیزى
ناراحتم چون ازم دورى
و ماله من نیستی
دلم گرفته چون نمى بینمت
و ماله من نیستی
♥ نگار ♥
در وجـــود هــــر زن ..
دخـتـربـچـه ای چــهارسـالـه بـبـیـن
کـه از تـو فـقـطــ مـــــهـربـانـی و تـوجـه مـی خـواهـد ،
در آغـوشـش بـگـیـر ، نـوازشـش کـن ...
خـیـالـش را راحـت کـن کـه هـسـتـی ، جـایـی نـمـی روی ،
طـوری رفـتـار کـن کـه اطـمـیـنـان حـاصـل کـنـد
زن هـای دیـگـر بـرایـت مـــــــهـم نـیـسـتـنـد !!
وقـتـی بـا نـگـرانـی مـسـیـر نـگـاهـت را دنـبـال مـی کـنـد
بـرگـرد و بـه لـبـخـنـدی مــهـمـانـش کـن و بـگـو :
" مـن فـقـط تــــــو را مـی بـیـنـم "
♥ نگار ♥
اصفهانی ها پاسخ هیچ پرسشی را نمیدهند و در پاسخ هر پرسش شما آنها پرسشی از شما دارند!
مثال ( وقتی از دوست اصفهانی خود آدرس یك خیاط میپرسید)
شما: خیاط خوب سراغ داری؟
دوست اصفهانی شما: چیچی میخَی بدوزی؟
شما: کت و شلوار
دوست اصفهانی : پارچه داری؟
شما: بله
دوست اصفهانی:از کی اِسِدی؟
شما:از ....مغازه
دوست اصفهانی : پارچِد خُبِس؟
شما: بله
دوست اصفهانی : چه رنگیِس؟
شما: چه فرقی میکنه؟
دوست اصفهانی : فرق میکونِد دادا! فرق میکونِد
شما: خب، سورمهای
دوست اصفهانی: چرا سورمه ی؟ارزونتر بود؟
شما:نه
دوست اصفهانی:چیطو؟
شما:خب می خواستم سورمه ای باشه
دوست اصفهانی : مبارکِس، خَبِریِه؟
شما: نه بابا، بالاخره خیاط سراغ داری یا نه؟
دوست اصفهانی : اگه خبری نیس کتا شلواری سورمِی میخَی چیکار؟
ممنون رفیق...........
شبت قشنگ

1393/01/30 - 21:48فدامدا تمام قد
1393/01/31 - 10:06 ( لايک توسط 1 کاربر )