یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 16:28
+2
be to che???!!
be to che???!!
به بابام میگم اگه من بمیرم چیکار میکنی؟!
میگه بی سر و صدا تو باغچه خاکت میکنم یارانت قطع نشه!!
یعنی ی تعریف جدید از عاطفه پدری ارائه داده هااااا O :-)
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:54
+4
be to che???!!
be to che???!!
دختره نوشته:
"ارتفاع چشم من انقد زیاده که وقتی از چشمم بیوفتی مرگت حتمی است . آن زمان میفهمی من کی هستم ..."
منم زیرش نوشتم من فهمیدم! تو زرافه ای ، زرافه!!!
خداییش حدسم اشتباه بوده ؟
اگه نه پس چرا بلاکم کرد؟؟؟:|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:53
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیشب بابام گفت پسر پاشو اون دیوان حافظ بیار یه فال بگیرم
ببینم یارانه بگیرم یا نه دیوان حافظ که باز کرد این بیتش اومد

دوش دیدم که ملائک قید یارانه زدند
انصرافی بنوشتند و به سامانه زدند
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:50
+4
be to che???!!
be to che???!!
دختره تازه فوقِ ديپلمش رو تو رشته پرورش تخم پرندگان اهلي از دانشکده غيرانتفاعي و غير حضوري علمي کاربردي تو قريه ي مسلم آباد از توابع ياقوت شهر سفلي مَمَسني به زور سه ترم مشروطي و دو جلسه تشکيل شورا و نامه از امام جماعت مسجدشون گرفته (نفسم گرفت) اونوقت برگشته ميگه: از اين مملکت بايد رفت ، سقف اینجا واسه من .....کوتاس ..
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:47
+4
be to che???!!
be to che???!!
خواستگار اومده واسه خواهرم .بابام میگه وضع مالیتون چطوره؟
پسره برگشته میگه خداروشکر انقدی هست که از دریافت یارانه انصراف دادیم...
مردم چقد مایه دارن...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:46
+4
be to che???!!
be to che???!!
یه همسایه داریم یه بار سوار موتور شده بود تو خیابون داشت میرفت راهنما چپ زد ؛ پیچید سمت راست!
مام با ماشین زدیم بهش!
بهش مگم: آخه مرتیکه راهنما چپ میزنی چرا می پیچی راست؟
میگه: عوضی من راهنما چپ میزنم؛ تو نمی دونی سی ساله خونۀ ما سمت راسته! :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

میخوام یه جمله بگم مسیر زندگیتو عوض کنه....!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از اونور برو....

دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 15:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ثانیه های آخر موزیک...
قبل از این که بره آهنگ بعد...
خودم میزنم آهنگ بعدی تا بفهمه رئیس کیه :|
بله بلاخر ه بزرگتر هست،کوچکتری هست،اون دنیای هست،ماری هست،اژدهایی هست..پخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 15:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که مینویسن به بعضی ها باس گفت؟!!!این بعضی ها رو مشخص کنن که کی هستن؟اینا از سایر بازماندگان هستن یا از مردم چوسان قدیم؟!!...تمام
دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 15:03
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ