♥ نگار ♥
تو تلوزیون داشت میگف با۱۰۰۰صلوات در شبه جمعه گناهاتون بخشیده میشه گودزیلای ۶سالمون رفت تسبیح اورد شروع کرد صلوات فرستاد گفتم بفرستبگو خدایا گناهای داداشمو ببخش
گفت نه خودم بزرگ شم میخوام گناه کنم دارم برا اون موقم میفرستم
اصا فکم چسبیده بود زمین
♥ نگار ♥
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﺍﺷﺖ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﯿﮕﻒ :ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ
ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮﻥ ﻋﻘﺪ ﮐﺮﺩﻡ ﺷﺐ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ﺧﻮﻧﻪ،
ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻫﺎ ﺑﺎ ﺳﻨﮓ ﺷﯿﺸﻪ ﺧﻮﻧﻤﻮﻧﻮ ﺷﮑﺴﺘﻦ :
)))))) ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ : |: |: |:ﺍﻻﻥ ﺩﻗﯿﻘﺎ 3 ﺭﻭﺯﻩ ﻧﻪ ﺷﺎﻡ
ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻧﻪ ﻧﺎﻫﺎﺭ ﻧﻪ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ، ﺑﺪﺑﺨﺘﯿﻢ |:
آخی...گنا دارن خو...پول ندارن لباس بخرن؟؟


1393/01/20 - 22:27 ( لايک توسط 1 کاربر )می خریم براشون
1393/01/20 - 22:27 ( لايک توسط 1 کاربر )گلریزان کنیم توی پاتوق
بلاخره جوونن عاشقن خوب نیست با لباس پاره برن سر خونه زندگیشون
اره گناه دارن ما باید براشون بخریم

1393/01/20 - 22:28 ( لايک توسط 1 کاربر )
1393/01/20 - 22:29آره بااااااو...نمشه که لخی برن سر زندیگیشون...زشته..
1393/01/20 - 22:29 ( لايک توسط 1 کاربر )