یافتن پست: #اه

melika
melika
تو توالت عمومی هم آسایش ندارم من !!!روی در نوشته بود :
سمت راستت را نگاه کن سمت راست نگاه می کردی نوشته بود:
سمت چپت را نگاه کن سمت چپ نگاه می کردی نوشته بود
پشت سرت رو نگاه کن پشت سرو نگاه می کردی نوشته بودن:
کارتو بکن چرا اینطرف اونطرفو نگاه می کنی ؟؟
والا با این توالتاشون
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 22:55
+8
melika
melika
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 22:24
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــــن از تــــو هیـچ نـمی خـواهـم ؛

فقـطـ بــه کـسی کـه دوسـتـش داری بگـو :

حـلالـم كنـد کـه هنـوز شـب ها بـا یـاد تــــــــو می خـوابم !!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:48
+7
melika
melika
یکی از دوراهیهای زندگی وقتی است که نمیدانید
در شیشهای مقابلتان را باید «بکشید» یا «فشار دهید»!
.
دیگر این که ایا در هنگام روبوسی باید سه تا بوس کرد یا دوتا؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:04
+7
melika
melika
آن طوري ها هم كه تو فكر مي كني نيست



شايدعاشقت بودم روزي ..

ولي ببين بي تو هم زنده ام زندگي مي كنم

فقط گاهي در اين ميان يادت...

زهرمي كند به كامم زندگي را....
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:45
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا پسری که پورش زیر پاتِ و ویلا دوبلکس تو الهیه تهران داری و هرشب سولار و باشگاه میری و مهمونی میگیری و مست و پاتیل با در و دافا میری خزرشهر یا دامون ساحلی کیش عشق و صفا و فکر میکنی خیلی شاخی.... و دختر خانومی که دماغت عملیه و لبات پروتـزه و همه جاتُ جراحی کردی و هزار قلم آرایش میکنی و هر شب میری مهمونی و با اون آقا پسر بالاییه دوست شدی و تو هم فکر میکنی خیلی شاخی....!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جفتتون درست فکر میکنید, دارندگی و برازندگی... والا
امیدوارم زندگی خوبی با هم داشته باشید.. واسه ما هم دعا کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:38
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:36
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:23
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
نذر کرده ام

يک روزي که خوشحال تر بودم

بيايم و بنويسم که زندگي را بايد با لذت خورد

که ضربه هاي روي سر را بايد آرام بوسيد

و بعد لبخند زد و دوباره با شوق راه افتاد

يک روزي که خوشحال تر بودم

مي آيم و مي نويسم که

اين نيز بگذرد ...

مثل هميشه که همه چيز گذشته است و

آب از آسياب و طبل طوفان از نوا افتاده است

يک روزي که خوشحال تر بودم

يک نقاشي از پاييز ميگذارم , که يادم بيايد زمستان تنها فصل زندگي نيست

زندگي پاييز هم مي شود

 رنگارنگ , از همه رنگ , بخر و ببر
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:16
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
"آرزویم این است که نتراود اشک در چشم تو هرگز

مگر از شوق زیاد…

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز…

و به اندازه یک عمر تو عاشق باشی…

عاشق آنکه تورا میخواهد"


و به لبخند تو از خویش رها می‌گردد

و تو را دوست بدارد به همان اندازه كه دلت می‌خواهد…......................................................
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:10
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ