یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻓﺎﺑﺮﯾﮑﯿﺎ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﻫﺎﯾﯽ ﺍزﺩﻣﺎﻏﻤﻮﻥ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽﻫﺎ ﺑﺎ ﮔﻮﺵ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ

ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ:))))))))))))
بعللللله اینجوریاس
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فضانوردان اعلام کردند که ۳ چیز در “زمین” ، از “ماه” قابل رویت است
۱ – دیـــوار “چــــــــــــیـن”
۲- اهـــرام “مصـــــــــــــر”
۳- پرچم شمـــا رفیـــــــــق”
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره 13 سالشه..پست گذاشته:

خیلی سخته ببینی عشقت دستاش تو دستای یکی دیگست!!





من 13 سالم بود پشت کمدمو به امید پیدا کردن یه راهی به سمت نارنیا بررسی میکردم!!:))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:07
+3
*elnaz* *
*elnaz* *

فصل سردی است اما …


می توان روشنی بخشید با برق نگاه پر مهری بر رهگذری


می توان شکوفه بارید با یک لبخند گل گون بر کودکی


می توان آفتاب مهربانی را تاباند بر هر چه سردی


می توان گرما بخشید با فشردن دستی


سرما را چه باک وقتی شکوفه می بارد، آفتاب می تابد و مهربانی پراکنده است


فصل سردی است اما این خانه گرم گــــــــــرم است…

دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فال حافظ گرفتیم، تو شعرش از زلفِ یار و معشوق و جام و باده و شراب و اینا همش گفته، اون پایین تو تفسیرش نوشته در خواندن نماز کاهلی نکن :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین تو فیلم و سریال های ایرانی وقتی دوتا دانشجو میخوان عاشق هم بشن

باید پسره اشتباها به کیف دختره بزنه تا همه

وسایلش بریزه و تو جمع کردن کمکش کنه و عاشقش بشه ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 19:47
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه مخاطب خاص هم نداریم ۵دقیقه باهاش حرف بزنیم ۵۵دقیقه مکالمه رایگان بگیریم …
هیچکس مخاطب خاص نیست ، خاک بر سرشون بی لیاقتا
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 19:44
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
slm
18 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 19:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آرام باش ،ما تا همیشه مال همیم ، همیشه عاشق و یار همیم
آرام باش عشق من ، تو تا ابد در قلبمی ، تو همه ی وجودمی
بیا در آغوشم ، جایی که همیشه آرزویش را داشتی ، جایی که برایت سرچشمه آرامش است
آغوشم را باز کرده ام برایت ، تشنه ام برای بوسیدن لبهایت
بگذار لبهایت را بر روی لبانم ، حرفی نمیزنم تا سکوت باشد بین من و تو و قلب مهربانت
خیره به چشمان تو ، پلک نمیزنم تا لحظه ای از دست نرود تصویر نگاه زیبای تو
دستم درون دستهایت ، یک لحظه رها نمیشود تا نرود حتی یک ذره از گرمای دستان لطیف تو
محکم فشرده ام تو را در آغوشم ، آرزو میکنم لحظه مرگم همینجا باشد ، همین آغوش مهربانت
چه گرمایی دارد تنت عشق من ، رها نمیکنم تو را تا همیشه باشی در کنار قلب من
قلب تو میتپد و قلب من با تپشهای قلبت شاد است ، هر تپشش فریاد عشق و پر از نیاز است
آرامم ، میدانم اینک کجا هستم ، همانجایی که همیشه آرزویش را داشتم ،همانجایی که انتظارش را میکشیدم و هر زمان خوابش را میدیدم آن خواب برایم یک رویای شیرین بود....
در آغوش عشق ، بی خیال همه چیز ، نه میدانم زمان چگونه میگذرد و نه میدانم در چه حالی ام
تنها میدانم حالم از این بهتر نمیشود ، دنیای من از این عاشقانه تر نمیشود
گرمای هوس نیست این آتش خاموش نشدنی آغوش پاکت
عشق است که اینک من و تو را به این حال و روز انداخته ، عشق است که اینک ما را به عالمی دیگر برده ، عشق است که من و تو را نمیتواند از هم جدا کند هیچگاه
خیلی آرامم ، از اینکه در آغوشمی خوشحالم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 14:57
+7
محمد
محمد
من موندم اینا که هرمدل دماغ و گونه و ... مد میشه سریع میرن عمل میکنن؛پس فردا که دماغ گوشتی مد شد میخوان چیکار کنن؟
نکن خواهر من...نکن برادر من...
والا به خدا!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 22:29
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ