یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 19:08
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایـــــــــــا ،
دخـلـم با خـــرجـم نمیـــخــواند ،
کـــم آورده ام 
صـــبری کـــه داده بـــودی تــمــام شـــد ،
ولـــی دردم همـــچـــنان باقیــــــست !!!
بدهکـــــــــار قلــــــبم شـــده ام ،
میــــــدانم شـــرمنــــــده ام نمیــــــکنـــی؛
باز هــــــم صـــبـــــــر میــــــخـــواهــــــم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 19:05
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


اینقدر دنبال قیافه های بزرگ شده نباشیم اینقدر نگیم اگه خوشگله لایکش کن
اینقدر نگیم به خوشگلیش از 1 تا 10 چند میگی
اینقدر نگیم به رنگ لاکش چه نمره ای میدی
اینقدر نگیم بکوب لایکو به افتخار رنگ رژ لبش کمی انسان باشیم
کمی دنبال نگاه های معصوم و پاک باشیم
کمی دنبال دست ها و صورت های خسته و رنج کشیده باشیم
کمی هم دنبال حرف های ساده باشیم...


دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 19:04
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روز ها عجیب تب کرده ام


ودر بستر اندوه


هر دم هذیان می گویم


صدایم چرک کرده است…


و ذهنم در گرمای مرضی مرموز می سوزد…


تبم قد میکشد…


پزشکان مرا جواب کرده اند


این روز ها درمانی نیست


فقط گاه گاهی


درد هایم را پاشویه میکنم…
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش میشد از بدنمون معذرت خواهی کنیم. مثلا نون خامه ای که خوردیم بگیم ببخشید واقعا هوس کرده بودم چاقم نکن... اونم بگه نه عزیزم این حرفا چیه پیش میاد دیگـــه.. نوش جونت :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:36
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گاهی...

گاهی باید دروغ را راست پنداشت

و گاهی راست را دروغ !

بی فریب خوردن ،زندگی سخت است...

"فروغ فرخزاد

دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 17:57
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ