خدارحمتش کنه
خب منو که همه دوس دارن تو هم یکی از اونا
بی ادب ادم جلو 4 تا غریبه زبون درازی میکنه من خیلی غیرتیما / روسری تو بکش جلو ارایشتو پاک کن سریع افرین/
اینا چی ؟ تسلیم ان ایرانی ان ایرانی
چه بامزه آدم فکر میکنه لپاشه...خخخخخ....لپتووووووووو بچچچچششششششششم.......خخخ