محمد
انسان شدن رو همه بلدن
مهم اینه که بتونی انسان بمونی!!!
حالا خیانت رو هم همه میتونن انجام بدن
حتی شده به یک نگاه به نامحرم.
ولی مهم اینه که نخوای خیانت کنی...
ینی اینقد مقام باشی که اگه بخوای هم
خودت به خودت اجازه ندی.
.
به نسلی که از تو خواهد آمد کمی فکر کن
انسان باشیم
melika
اعترافه یکی از بچه ها
اعتراف میکنم راهنمایی که بودم به شدت جو گیر بودم، همسایگیمون یه خانومه بود که تازه از شوهرش طلاق گرفته بود، شوهره هم هر روز میومد و جلو در خونش سر و صدا راه مینداخت، خیلی دلم واسه خانومه میسوخت، یه روز که طرف اومده بود عربده کشی تصمیم گرفتم که برم و جلوش در بیام، رفتم تو کوچه و گفتم آهای چیکارش داری؟ یارو نه نگاه بم انداخت و یه پوزخندی زد و به کارش ادمه داد ، منم سه پیچش شدم ، وقتی دید من بیخیالش نمیشم گفت اصلا تو چیکارشی؟ منم جوگیر، گفتم لعنتی زنمه
melika
می خواهم برگردم به روز های کودکی ان زمان ها که: پدر تنها قهرمان بود عشق تنها در اغوش مادر خلاصه میشد بالا ترین نقطه ی زمین شانه های پدر بود بدترین دشمنانم خواهر و برادر هایم بودند تنها دردم زانو های زخمی ام بودند تنها چیزی که میشکست اسباب بازی هایم بود و.... معنای خداحافظ.تا فردا بود
mohammadsh91
سلام بچها من ی عمل سخت دارم تواین ماه برام دعاکنید