اهان
هه سلامتی عشق؟؟؟؟دلت خوشه
والللللللللللا...عشق کجا بود تو این دوره و زمونه...سلامتی خودت..
دوستی حس لطیفی ست ...نگهش خواهم داشت ..چه تو نزدیک باشی و چه دور..
.
اهان
1392/09/29 - 16:53