اخه اونوقت تو واسه کییییییییی اینجورارایشی خواهی کرد؟؟هههههه
واسه من تو نگران اون نباش
اخه به چه درد تو میخوره نگار خانم
نگارتوخودت که واسه من ارایش میکنی!!!!! ههههههههههههههههه
کلا بهار جان توجهی نمیکنه.مطمئن باش
میزنه نفلت میکنه حالتو میگیره ناشکری نکن
ولی دوستای گلم مطمئن باشید خدا همیشه به ما بندهای گناهکارش حواسش هستو نازمون میکشه
پس چرا الان منو ناز نمیکنه؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟چراااااااااااا؟
مطمئن باش یا یه فایده ای توش یا داره ناز میکنه خودتو متوجه نمیشید/