یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



پیامی دیگر آوردم...

به مردان اینجا نگاه نكن...

اسمشان مرد است,من اگر زمین خوردم به نامردی همین مردان بود...

زمین مرد بود كه مرا بلند كرد....

خودت را زمین بزن,اما دست مردان اینجا را نگیر...


دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:04
+3
be to che???!!
be to che???!!
می شود باران ببارد؟

همین امشب!

قول می دهم فقط

قطره های پاکش را بغل کنم!
و بی هیچ اشکی
دستهایش را بگیرم
قول می دهم
فقط بویش را حس کنم!
اصلا اگر ببارد
فقط از پشت پنجره نگاهش می کنم
قول می دهم برایش شعر نگویم
فقط... می شود؟
امشب.... ؟

خدایا

دلم به اندازه تمام روزهای بارانی تنگ است...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پاییز كه می رسد می دانم فصل زیبای 


نقاشی كردن است در حوضچه اكنون سهراب 

 

پاییز كه می رسد می دانم كوچه های بن بست 

شعر عشق می سرایند برای فریدون های [!] 

 

پاییز كه می رسد می دانم او می رود 

اوكه رفت صدای مرگ می آید به چشم حسین 

 

پاییز واین همه زیبایی كه می رسد

می دانم زمستان در راه است 

كسی سر بر نیارد كرد كه سرما سخت سوزان است 

 

پاییز كه می رسد می شكند گلهای زیبا به چشم برهم زدنی 

گلستان را محكم می فشارد سعدی شیرین سخن 

كه سرما در راه است 

 

پاییزكه می رسد می دانم فصل زیبای جان كندن من می آید 

آخر می گویند آدم های دیوانه در پاییز می میرند .

 

بهزاد ساوانا
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
8 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:46
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شخصی در طبقه ی بیستم آپارتمانی زندگی میکرد،هر وقت می خواست به تنهایی به طبقه ی خود برود ،تا طبقه ی ۱۵ را با آسانسور و ۵ طبقه دیگر را از پله استفاده می کرد . چرا ؟؟؟
8 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:24
+8
محمد
محمد
خـواهى نـشوى رسوا ...
.

.
.
.
.
.
.
.
.
آشنا ديـدى بلاكـش كـن...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:13
+7
محمد
محمد
تقویم اشتباه کرده است
یلدا باید یک شب به تاخیر می افتاد...
شب اربعین ؛ شب یلدای عشاق است
2 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:09
+7
محمد
محمد
•براي تمام پدران..........

پدر پشت در نقاب خنده هايش را مي زند
و غم هايش را در جيبش مي ريزد و وارد خانه مي شود
پدر ناراحتي هايش را پشت روزنامه پنهان مي كند
پدر در تمام آينه ها فرياد مي زند : حال من خوب است
پدر دوستت دارم ها را با چشمانش مي گويد چون عشق پدر هميشگي است
پدر ، سايبان لحظه هاي باراني
چشمان پدر ، شعري است مردانه
پدر سرباز كهنه كار جبهه هاي روزگار
پدر براي من هميشه پدر خواهد ماند...........
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:54
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انواع شکست از نگاه پسرا








شکست عشــقی: مهربون ترین دوست دخترت ولت کنه
شکست اجتماعی:خوش برخوردترین دوست دخترت ولت کنه!
شکست اقتـصادی: پولدار ترین دوست دخترت ولت کنه!!
شکست سیاسی:عاقل ترین دوست دخترت ولت کنه!
سونامی :همه ی دوست دخترات یهویی ولت کنن !!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تفاوت جواب دادن مامان و بابای من :
مامان کیف منو ندیدی؟
مامان: اینقدر دست و پا چلفتی هستی همیشه وسیله هات گم میشن...شلخته بی انظباط تنبل...یه نگاه به اتاقت بنداز شتر با بارش گم میشه توش...همیشه نامرتب و بی نظم بودی برای همین که به هیچ جا نمیرسی ..الان یه کیف گم میکنی پس فردا چطوری میخوای زن بگیری..واقعا من موندم تو چطور تو اون کثافت دونی زندگی میکنی ...همیشه بوی گند میده
یکمی به خودت بیا..یکمی به فکر اینده ات باش تا کی می خوای علاف باشی ..وسایلات رو یه جای مشخص بزار..مرتب کن این اشغال دونی رو ...تا جمع نکردی اینجا رو حق نداری نه از ناهار نه از شام حرف بزنی.....
حالت دوم:
بابا کیف منو ندیدی؟
بابام : نه.
نتیجه میگیرم همیشه از پدرتون ادرس وسایل های گمشده اتون رو بگیرید
:|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:15
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ