یافتن پست: #اه

محمد
محمد
الیسا و ملیسا ، رفتن برن کلیسا

تو راهروی کلیسا ، گیر کرد به سقف کلیپسا ! :))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 22:07
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

غمگینم...!
.
.
.
.
مانند مادری که....

تازه از ارایشگاه اومده و میببنه

ابروهای برداشته پسرش از ابروهای خودش قشنگتره...

یعنی انقد غمگینماااا!!!




عمه جان اینا همه با تو کار دارن

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آیا میدانستید تخم مرغ از مرغ به وجود میاد
آیا میدانستید عمه فرزند داییتون همون مادره شماست
آیا میدانستید طول همان عرض نیست
آیا میدانستید داریوش و ابی با هم فامیل نیستند
آیا میدانستید زنو مرد را از جورابهایشان میتوان تشخیص داد
آیا میدانستید به کسی که دانشگاه میرود میگویند دانشجو
آیا میدانستید خودکار قرمز قرمز مینویسد و خودکار آبی ابی
آیا میدانستید خیلی بیکاری که نشستی داری اینارو میخونی

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 20:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگرخونی برایش نمانده بود!









پسرى که عاشق پرستار پایگاه اهدای خون شده بود!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 19:57
+2
محمد
محمد
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺳﺮ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺩﻋﻮﺍﺷﻮﻥ ﺷﺪﻩ ﭘﺴﺮﻩ ﺍﻻﻥ ﺩﻭ
ﺭﻭﺯﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺭﻭﯼ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺴﺘﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 19:45
+3
محمد
محمد
مورد داشتیم دختره ضربه مغزی شده ، خانوادش کلیپساشو اهدا کردن !:
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 19:31
+3
محمد
محمد
وقتی نخواستنت...
آروم بکش کنار...!
غم انگیز است اگر تو را نخواهد؛
مسخره است اگر نفهمی؛
احمقانه است اگر اصرار کنی.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 17:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نـــــحـــوه بــــهــــم زدن دخــــتــر و پـــســرای ایــــرانــــــی...!

.

.

.

-خیلی پستی دیگه نمیخوام ریختت و ببینم. بای

ـ نمی دونم واسه چی ناراحت شدی اما هرجور راحتی. بای

-نمیدونی؟ نبایدم بدونی معلوم نیست حواست کجا پرته خاک تو سرت. بای

ـ مسخره عوضی حرف دهنت و بفهم اصلآ برو به جهنم. بای

-واقعآ که... انقد راحت میگی برو معلومه یه ریگی به کفشت هست. بای

ـ فعلآ که همه ریگاتو کفش توئه خودت این مسخره بازی رو راه انداختی.بای

-من؟ من؟ تو واست مهم نیست.بمیرم برم. بای

ـ خب وقتی میگی دیگه نمیخوای ریختم و ببینی دیگه چی بگم. بای

-خب من معذرت میخوام

ـ هرچی دلت میخواست گفتی بعد میگی...

-عــــــــــشقـــــــــــــــــــــم؟ منو ببخش دیگه

ـ باشه اما دیگه تکرار نشه ها!!!

-مثلآ تکرار شه چه کار می کنی؟

ـ باهات به هم میزنم

-همون پس دنبال بهونه میگردی من و دست به سر کنی... چیه از من خوشگل تره؟ مایه داره؟

ـ کلآ دیگه نبینمت دورو برم.بای

دوباره از بالا به پایین...

.

والا:)))))))))))))

.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 17:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضـ ـ ـ ـ ـیام هستن
کـــــــــاسه صبر عــادمو،
با کــــــاسه تـــوالت اشتـــــــــباه میگیـــــرن!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:52
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ