یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیاااا دوری کنیم از درس
بیاااامشروط بشیم کم کم
بیاااا با درس تو بدتر شوووووو
بیاااا این ترم تو رد شوووو
رد شوووو
ببین گاهی یه وقتایی دلت میگیره از استاد
نه میخوابم نه بیدارم
از این نمرات من پیداست
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
7 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نگرانم!‌ ولی چه باید كرد
عشق، دلواپسی نمی‌فهمد
درد من، خط ِ میخی است عزیز
درد من را كسی نمی‌فهمد !

بغض كردن میان خندیدن
تكیه دادن به كوه نامرئی
خسته‌ام از ضوابط عُرفی
خسته‌ام از روابط شرعی...

هیچ‌كس،‌ هیچ‌كس نمی‌داند
به نگاهت چه عادتی دارم
هیچ فرقی نمی‌كند دیگر:
ــ‌ اینكه با تو چه نسبتی دارم ــ

تف به هرچه اصـول، هرچه فـُروع
تف به هرچه ثواب، هرچه گناه
توی تاریك‌خانه‌ی دنیا
عقل جن است و عشق بسم‌الله !

« چشم‌هایت نگاه خیسم را
مثل برق سه‌فاز می‌گیرد»
تو برایم جرقه‌ای وقتی
خانه را بوی گاز می‌گیرد !

زیر آتش‌فشان جنگ تو هم
یخ هرچیز آب خواهد شد
مثل یك سرزمین بی‌سرباز
همه‌چیزم خراب خواهد شد ...

تو مرا زجر می‌دهی عشقم
مازوخیسمی كه دوستش دارم
من به اشغال تو درآمده‌ام،
" صهیونیسمی كه دوستش دارم "




...یاسر قنبرلو...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:03
+5
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
درود به تمامی کاربران گرامی

باتوجه به مشکل پیش آمده بخشی از دیدگاه ها و امتیازات کاربران متاسفانه حذف شده


باعرض پوزش بابت مشکل بوجود آمده 

کاربرانی که امتیاز آنها کم شده درصورت تمایل برای بنده پیام خصوصی ارسال کنند تا امتیاز کسر شده آنها بازگردانده شود

درصورت بروز هرگونه مشکل میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی و یا ارسال پیام خصوصی با ما ارتباط برقرار نمایید
3 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 13:17
+9
محمد
محمد
خدایاااااااا...
خواهشا" هیچ پاکی رو قسمت ناپاک نکن...
نذار کسی که همیشه پاک زندگی کرده پشیمون بشه.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:58
+7
محمد
محمد
رفتم جلوش گفتم ببخشید خانومه ... جزوه درس اصول تون میشه بدین؟؟
میگه ببخشد منم ننوشتم جزورو.
من :*o*
یعنی چی ندارم؟؟پس اومدی دانشگاه چکار؟؟همین کارارو کردی داری کم کم میترشی!!
2 ,3 تا گاگول مثه تو به پست من خورده که دیگه کم کم داره صدای کلنگ قبرم میاد اما هنوز ازدواج نکردم.
شلغغغغغم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:49
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی بهترین وسیله برای فراموشی ، دیداری دوباره است
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:37
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

عشق ، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتن دیگری نیست ، پیوسته نو کردن خواستنی ست که خود پیوسته ، خواهان نو شدن است و دگرگون شدن ، تازگی ، ذات عشق است و طراوت ، بافت عشق
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:21
+6
be to che???!!
be to che???!!
{-31-}{-31-}{-31-}
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
{-31-}{-31-}
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 22:09
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ