یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتم : خواهر حجابت ! چیزی نگفت …
دوباره گفتم : خواهرم حجابت ! برگشت گفت : چی ؟
گفتم: اِوااااااااااااااااا خاک بر سرم تو پسری مگه جیگر ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

استادﺭﯾﺎﺿﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻨﺪ ...
ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ
ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ :
ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ...
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ؟
ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.
حفه شو بشین سره جات … ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ﺍﻻﻥ
۴ ﺗﺮﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﯼ
هیچی دیگه ، ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﺟﺰﻭﻩ ﺭﻭ ﻧﻮﺷﺘم:| بی جنبه:|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به همیــــن دكمــه ی عریـض كیبورد قســـم ...

یه مـگـسه تو خونه مون هست انقد نکشـــتیـمش پیـــر شده دیگه نمی تونه پرواز کنه راه میره برا خودش :))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




اگر میخواهی در زندگی‌ قدمهای بلند برداری ، بهتره شلوار کردی بپوشی‌ والا =))




دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:45
+3
محمد
محمد
مورد داشتیم دختره سوسک دیده جیغ زده از ترس رفته بالای کلیپسش وایساده...!!!!!
 بعضی از دختراهم اگه کلیپش نداشتن باید مثه تک سلولی ها با میکروسکوپ نگاشون میکردیم!!:| 
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقایه روزسرکلاس عربی صحبت میکردیم دبیرمون گفت اگه حرفی است بفرمایید بیرون وقتی تموم شدبیایید سرکلاس. بچه هام نامردی نکردند همه باهم رفتیم بیرون تا اون باشه وبه ما نگه بریدبیرون. ماآدمای تعارفی نیستیم بخدا
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:41
+4
AmirAli
AmirAli

دختر چیست؟ تلاش بی ثمر پدر ومادر جهت پسر دار شدن ... پسرا نه جیغ نه هورا !! سنگین باشید ماه صفره دو انگشتی !!!پرچم بالاست .هر پسری لایک نکنه پسر نیست شلغمه!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:39
+4
AmirAli
AmirAli
رفتم ميوه فروشى ميوه بخرم
دست كردم اناناس بردارم كه
يه دفعه يه دختره بلند شد جيغ زد

گفت چكار ميكنى كصافط

نگو دختره نشسته بود روى زمين
گوجه فرنگى جمع كنه ،
كليپسش و جاى اناناس اشتباه گرفتم

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:36
+3
AmirAli
AmirAli
لذتي كه در لغوشدن يه ساعت كلاس ظهر هست،تو 3ماه تعطيلات تابستون نيس بزن لايك خوشگل رو........


آخرین ویرایش توسط AmirAliA1 در [1392/09/26 - 19:31]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:30
+4
AmirAli
AmirAli
یک روز مونده به امتحان من ودوستم جزوهامونو بازكرديم ى نگاه بندازيم
اون ازلاى جزوش برگه نكته هاشوبرداشت
منم تخمه اى روكه ديشب گم كرده بودم.
اميدى بهم هست؟


دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:18
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ