یافتن پست: #اه

AmirAli
AmirAli
دختره قيافش شبيه واشرسرسيلندروانت پيكانه. .اونوقت كامنت گذاشته:كسى رادوست دارم كه قبل ازاينكه ظاهرزيباوفريبنده ام رابخواهد قلب شكننده ام را دريابد انوقت ظاهر زيبايم كه هيچ دنيا را به زيرگامهايش خواهم ريخت. .يعنى اگه من اين اعتمادبه نفس رو داشتما با مگس كش به اسراييل حمله ميكردم.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:10
+2
بهناز جوجو
بهناز جوجو

خـــــدايـــــا همـــــانطـــــور كـــــه ســـــاده از آروزهـــــايـــــم گـــــذشتـــــي ســـــاده از خطـــــاهـــــايـــــم بگـــــذر!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 18:58
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

هيچ وقت نبايد به اجبار خنديد ! گاهي بــايد تا نهايت آرامش گــريه کرد … لبخـــــند بعد از گريه ؛ از رنگــــين کمــــآن بعد از بـــآران هم زيبـــاتره ….

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 18:38
+4
AmirAli
AmirAli
ﻏﺼﻪ ﻣﺮﺍ ﻛﺸﺖ..!!ﻭﻗﺘﻲ ﺩﻳﺪﻡ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺳﻴﻨﻪ ﺍﻳﺴﺘﺎﺩﻩ ﺍﻱ...ﺗﻤﺎﻡ ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻏﻮﺷﺖ
ﺩﻭﻳﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ.ﺑﻲ ﺍﻧﺼﺎﻑ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 17:17
+8
mohsen
mohsen
گاه فقط از کل دنیا
دلت یکی را می خواهد
و می دانی تا ابد هم که
خدا خدا کنی بدستش نمیاری
می دانی که باید
بگذاری و بگذری...!
♥ب یاده یدونه عشقم ک بهش نرسیدم و نمیرسم♥ :'(
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 16:33 توسط Mobile
+9
xroyal54
xroyal54
خـــــــــدا گفت : او را به جهنم ببریـــــــــــد ؛
برگشت و نگاهی به خـــــــدا کــرد ؛
خــــــدا گفت : صبــــــــر کنید ؛ او را به بهشت ببریـــــــــــد ؛
فرشتگان ســـــــــؤال کردند : چــــــــــــرا ؟

جــــواب آمـــــــــــد :
چــــــــون او هنوز به من امیدوار است ... ... ... !!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 14:29
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اعتماد به نفس پسرا!!!

این یک بیماری مسری در پسران است . اگر برادر و یا دوست پسر و یا پسر شما این بیماری را بگیرد یقین بدانید که در عرض کمتر از یک هفته کل پسران محل را مبتلا میکند پس برای جلوگیری از این بیماری اگر کسی را مشاهده کردید که مبتلا است حتمآ او را قرنطینه کنید.

علایم این بیماری:

۱-:گذاشتن ریشهای نخ قیطونی.
۲-:طرز نگاه کردن به صورت عجیب غریب.
۳-:تکرار جمله ی هوش پسران بیش ازدختران است .
۴-:ایستادن زیاد رو به روی اینه.
۵-:استفاده از جملاتی شبیه همین که گفتم؛حرف من درسته؛حرف مرد حرفه و....
۶-:مخالفتهای پی در پی.
۷-:پایین بردن شخصیت دختران برای تقویت روحیه.
۸-:خواندن اشعار پر محتوا از قبیل پسرا شیرن مثه شمشیرن(دوپینگ).
۹-:روزی ۵۰ دفعه شنیدن پسر پسر قند عسل توسط مامان جون یا کاست ضبط شده توسط مامان جون.
۱۰-:خواندن کتاب هایی از قبیل:


چگونه اعتماد به نفس خود را بالا بریم؟
انرژی درمانی
تقویت اراده در ۲۰ روز
من بهترینم
و......

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:40
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانم های عزیز لطفا جزوات را با خودکاری غیر از آبی ، مشکی و حداکثر قرمز ننویسید
موقع کپی گرفتن ، بدجور میوفته !
در صورت تکرار این عمل جزوه اصلی از شما گرفته خواهد شد و کپی ها را تحویلتان خواهیم داد
با تشکر ، جمعی از دانشجویانِ نمونه !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:22
+7
mohsen
mohsen
این جمله وصف حال خودمه!:'(

ﻭﻗﺘﯽ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺣﺴﻮﺩ ﻣﯿﺸﯽ... ﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﺸﯽ... ﭼﺸﻢ ﺩﯾﺪﻥ ﻧﮕﺎﻫﺎﯼ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻬﺶ ﻧﺪﺍﺭﯼ... ﭼﺸﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ... ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯾﻮ ﺍﻟﮑﯽ ﺑﻬﺶ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﯼ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:14 توسط Mobile
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ