یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آرزو میکنم توجیب لباست پول پیدا کنی،

آرزو میکنم یه موزیکی که خیلی وقته دنبالشیُ هیچ اسمی ازش نمیدونی رو یهو یجا پیدا کنی،

آرزو میکنم وقتی دارن ازت تعریف میکنن تو اتفاقی رد بشیُ بشنوی،

آرزو میکنم اونقدر بخندی ... بخندی که از چشمات اشک بیادُ دل درد بگیری،

آرزو میکنم یه بویی که باهاش خیلی خاطره خوب داری یجا به مشامت بخوره،

آرزو میکنم وقتی حواست نیست سرتو بیاری بالا ببینی، یکی که خیلی دوسش داری، داره خیلی عمیق ، با یه حس مثبت و لبخند رضایت نگاهت میکنه،

آرزو میکنم یه چیزی که کوچیکه ولی فکر نمیکردی حالاحالاها داشته باشیش یه اتفاقی بیوفته و یهو بدستش بیاری...

(چرا حواست پیش آرزویِ یکی مونده به آخری موند ..؟! ):D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 20:35
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایى که مى گن ما مى ریم وى چت واسه کاهش هزینه پیام و تماسامون ... اینا همونایى هستن که میرن تایلند فقط واسه دیدن مناظر طبیعى !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 20:03
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 19:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 19:26
+6
AmirAli
AmirAli
اینایی که دانشگاه قبول شدید°°°
جون [!]ن روز اول با کت شلوار نیاید دانشگاه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:47
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:39
+3
mohsen
mohsen
توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم مسئول دستشویی موقع خروج میگه: آقا! ۲۰۰ تومن می شه!
من: من فقط دستمو شستم!
اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا ۲۰۰ بده
دستمو کردم جیبم ۲۰۰ تومن بهش دادم!میگه: نه! باید بری دستشویی حتما!
میگم: چرا؟
میگه: من مال حروم از گلوم پایین نمیره!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:33 توسط Mobile
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

طبقه بندی آی کیو:

نابغه

تیزهوش

باهوش

معمولی

کم هوش

دیر فهم

کم فهم

نفهم

گیج

پرت

پسر:)):))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:32
+3
-1
AmirAli
AmirAli
دوس دخدرم گــف :برو یه نوشیدنی واسم بگیر گفتم

سهیل: كولا یا پپسی ؟
دافی: كولا
سهیل: دایت یا عادی ؟
دافی: دایت
سهیل: قوطی یا شیشه ؟
دافی: قوطی
سهیل: كوچك یا بزرگ ؟
دافی: اصلا نمیخام .. واسم اب بیار
سهیل: معدنی یا لوله كشی ؟
دافی: اب معدنی
سهیل: سرد یا گرم ؟
دافی: میزنمتـــــــــا
سهیل: با چوب یا دمپایی ؟
دافی: حیووووووووووووووون
سهیل: خر یا سگ ؟
دافی: گمشو از جلو چشام
سهیل: پیاده یا با دو ؟
دافی: با هرچی بــــــرو فقط نبینمت
سهیل: باهام میای یا تنها برم ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:21
+3
hamed noori
hamed noori
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻗﻄﺮﻩ ، ﻟﯿﻮﺍﻧﯽ ﻟﺒﺮﯾﺰ
ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﮐﻼﻡ ، ﻗﻠﺒﯽ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﻭ
ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ، ﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﺎﺑﻮﺩ
ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺑﯽ ﻣﻬﺮﯼ ، ﺩﻟﯽ ﻣﯿﺸﮑﻨﺪ
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﻌﻀﯽ ﯾﮏ ﻫﺎ ﺑﺎﺷﯿﻢ !
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﭼﯿﺰﻧﺪ ، ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﻧﺪ …
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 17:25
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ