یافتن پست: #اه

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/23 - 09:52
+8
xroyal54
xroyal54


هـــــرتــبي..
تــبِ عشــــــق نيست،
گــاهي وقــت ها...
بعضي تب ها..
از عفـــونتِ هـــــــوسه.
حواستون باشه..!!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 23:05
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه بچم ۲ قلو بشه یکی دختر یکی پسر

اسم دخترمو میزارم بینا اسم پسرمم میزارم موسی :

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد موقع ناهار داد بزنم بیناموسا ناهار حاضره ...!!! :)))
خلاقیتم توی حلقتون

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:25
+4
محمد
محمد
Paradox of Our Times
مغايرتهای زمان ما


We have taller buildings, but shorter tempers; wider freeways, but narrower viewpoints
 ما ساختمانهای بلندتر داريم اما طبع کوتاه تر، بزرگراه های پهن تر اما ديدگاه های باريکتر:|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:00
+7
محمد
محمد
نگران نباش...
حال من خوب است...
فقط کمی بزرگتر شده ام،
عقلم قد کشیده،
شعورم متبلور شده،
دلتنگی هایم کوچک شده اند،
و در فاصله کوتاه لبخندها و اشکهایم
آموخته ام زندگی کنم...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیـگـه کـار از هـدایـت پـسـرا گـذشـتـه....

ایـنـا رو بـایـد راهـنـمـایـی کـرد!!!:^)

بـرادرا...مـداد ابـروی روغـنـی نـخـریـد....!

ریـزش ابـرو مـی گـیـریـد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:11
+6
محمد
محمد
دیشب با يكى داشتم چت میکردم ...
میخواست بره بخوابه ، گفت : شبت پاک !!!
جدیده ؟؟؟؟
شبت دامداران هم میشه ؟
یا مثلا کاله
مثلا شبت پگاه
یا شیرآوران
یا مثلا شبت ماست بندی اخوان! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:07
+5
mohsen
mohsen
پسره اومد وسط کلاس تو دانشگاه , داد زدشلوارمو در بيارم ؟همه پسر ها گفتن : دربيـار در بيــار
دخترها همه زير چشمي نگاه مي کردن
.
.
.
.
.
.
.
.
يه دفعه دستشو کرد تو ساکش و شلوار ورزشيشو در اورد !
پسرا : هاهاها :)))
دخترا : ايييييييش دروغگو :|:|:
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:07 توسط Mobile
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



دخـتـر کـوچـک بـه مـهـمـان گـفـت:

"مـی خـوای عـروسـکـامـو بـبـیـنـی؟!؟"

مـهـمـان بـا مـهـربـانـی جـواب داد:

"بـلـه...حـتـمـا..."

دخـتـرک دویـد و هـمـه ی عـروسـک هـا رو آورد...بـعـضـی از اونـا واقـعـا بـا نـمـک بـودن...ولـی در بـیـن اونـا یـک عـروسـک خـیـلـی قـشـنـگ دیـگـه هـم بـود....

مـهـمـان از دخـتـرک پـرسـیـد:

"کـدومـشـونـو بـیـشـتـر از هـمـه دوست داری...؟!؟"

و پـیـش خـود فـکـر کـرد:(حـتـمـا اونـی کـه از هـمـه قـشـنـگ تـره...!)

امــا خـیـلـی تـعـجـب کـرد وقـتـی کـه دیـد دخـتـرک بـه عـروسـک تـکـه پـاره ای کـه یـک دسـت هـم نـداشـت اشـاره کـرد و گـفـت:

" ایـنــو!! "

مـهـمـان بـا کـنـجـکـاوی پـرسـیـد:

" ایـن کـه زیـاد خـوشـگـل نـیـسـت!!!"

دخـتـرک جـواب داد:

"آخـه اگـه مـنـم دوسـتـش نـداشـتـه بـاشـم دیـگـه هـیـشـکـی نـیـسـت کـه بـاهـاش بـازی کـنـه.......اونـوقـت دلـش مـی شـکـنـه....!!!!"

مــهــربــونــی یــعــنــی ایـــن!!!:^)

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:29
+5
محمد
محمد
اهان،راستم میگی..ببخش
 سلااااااااااااااااااااامممم;)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:28
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ