یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنهایی یعنی توی اتوبوس دانشگاه همه دو نفری نشستن ولی تو هستی و هندزفریت ....!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسری که تو را دوست داشته باشد تنت را عریان نمیکند بانو!!



بلکه لباس عروس بر تنت میکند...



بفهم ! عشق اگر واقعا عشق بود ،



لذت آن بوسه بر پیشانی خیلی بیشتر از لب دادن بود...



اگر عشق واقعا باشد ، همان دستانت را که میگیرد




حتی برای یک لحظه دیوانه ات میکند



از برق چشمانم مست میشوی




احتیاج به هم آغوشی و همخوابی نیست ..



خلاصه رفیق سرت را درد نیاورم




اگر عشقت مردانگی داشته باشد از دوری یکدیگر هم لذت میبرید



چون مطمئن هستی



جایت در میان قلبش ثابت و دست نخوردنی ست!!



لازم نیست هر روز هفت قلم آرایش کنی



که مبادا خوشکل تر از تو دلش را ببرند

خیالت تخت است که تو باهمان قیافه و خود واقعی ات

حاکم ذهن او هستی....

این مطمئن بودن از رابطه یعنی بالیدن به خود و افتخار کردن به سرنوشت ؛

که یه مرد توی زندگی داری

تا همیشه تکیه گاهته و یقین داری که تنها انتخابش توی زندگی تو هستی و بس...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 20:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 20:52
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

حضورش برایم اهمیتی نداشت …
اما غیبتش خیلی آزار دهنده بود !


دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 20:52
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 20:39
+5
EHSAN
EHSAN
آدمی در آغوش خدا غمی نداشت، پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت دل از خدا برید و در زمین نشست، صد بار عاشق شد و دلش شکست به هر طرف نگه کرد راهش بسته بود، یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 20:35
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیا باز هم خودمان را به نفهمی بزنیم !
گاهی بفهمی ، نفهمی … نفهمی ، اوج فهم است !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 20:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 20:24
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ