یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کاش می‌دیدم چیست

آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است

آه وقتی که تو لبخند نگاهت را

می‌تابانی



بال مژگان بلندت را

می‌خوابانی

آه وقتی که توچشمانت

آن جام لبالب از جان‌دارو را

سوی این تشنه جان سوخته می‌گردانی

موج موسیقی عشق

از دلم می‌گذرد

روح گل‌رنگ شراب

در تنم می‌گردد

دست ویرانگر شوق

پرپرم می‌کند ای غنچه رنگین، پرپر



من در آن لحظه که چشم تو به من می‌نگرد

برگ خشکیده ایمان را

در پنجه باد

رقص شیطان خواهش را

در آتش سبز

نور پنهانی بخشش را

در چشمه مهر

اهتزاز ابدیت را می‌بینم



بیش از این سوی نگاهت نتوانم نگریست

اهتزاز ابدیت را یارای تماشایم نیست

کاش می‌گفتی چیست

آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است



فریدون [!]

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 18:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رسم دنیا همینه رفیق!

گاه میخندی به روزهایی که گریه میکردی.

گاه نیز گریه میکنی به حال روزهایی که میخندیدی.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:30
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تو تاکسی نشستم یه چند دقیقه بعد از اینکه راه افتاد حدودا" داشت با 80 تا میرفت،

دیدم درو خوب نبستم ، درو باز کردم دوباره بستم...



راننده که یه پیرمرد عینکی بود آروم برگشت عقب رو نگاه کرد و با یه لحن باحالی گفت :

کسی پیاده شد؟؟!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نـــــحـــوه بــــهــــم زدن دخــــتــر و پـــســرای ایــــرانــــــی...! . . . . . . . . . . .

-خیلی پستی دیگه نمیخوام ریختت و ببینم. بای

ـ نمی دونم واسه چی ناراحت شدی اما هرجور راحتی. بای

-نمیدونی؟ نبایدم بدونی معلوم نیست حواست کجا پرته خاک تو سرت. بای

ـ مسخره عوضی حرف دهنت و بفهم اصلآ برو به جهنم. بای

-واقعآ که... انقد راحت میگی برو معلومه یه ریگی به کفشت هست. بای ـ

فعلآ که همه ریگاتو کفش توئه خودت این مسخره بازی رو راه انداختی.بای

-من؟ من؟ تو واست مهم نیست.بمیرم برم. بای

ـ خب وقتی میگی دیگه نمیخوای ریختم و ببینی دیگه چی بگم. بای

-خب من معذرت میخوام

ـ هرچی دلت میخواست گفتی بعد میگی...

-عــــــــــشقـــــــــــــــــــــم؟ منو ببخش دیگه

ـ باشه اما دیگه تکرار نشه ها!!!

-مثلآ تکرار شه چه کار می کنی؟

ـ باهات به هم میزنم

-همون پس دنبال بهونه میگردی من و دست به سر کنی... چیه از من خوشگل تره؟ مایه داره؟

ـ کلآ دیگه نبینمت دورو برم.بای

دوباره از بالا به پایین...





والا:)))))))))))))


دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم نه عشق می خواهد نه دروغهای قشنگ
نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر ادعا
دلم یک فنجان چای داغ میخواهد
و یک دوست
که بشود با او حرف زد و بعد ""پشیمان نشد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دل ودلدار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




بت عیار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




نکنم از تو شکایت همه لطف و عنایت




گرم بازارمنی تو چه بخواهی چه نخواهی




تو همه مهرو وفایی تو سروری تو صفایی




صنما یار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




منم افتاده به راهت شده سرمست نگاهت




که خریدار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




چه خطابی چه عتابی چه صوابی چه خطایی




که گرفتار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




چو تویی رهرو راهم چه بخواهم چه نخواهم




سرو سردار منی تو چه بخواهی چه نخواهی




تو مرا صبر و قراری تو مرا دارو نداری




که پرستار منی تو چه بخواهی چه نخواهی

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:03
+2
mitra
mitra
غضنفر با دوست دخترش تو قبرستون راه میرفته یهو گشت ارشادو میبینه
میگه : بشینیم سر یه قبر
طرف میاد گیر میده میگه : آقا و خانوم اینجا چکار میکنید ؟
غضنفر میگه : مگه کورى ؟ سر قبر پدرم نشستم
طرف میگه : اینکه قبر بچه است
غضنفر میگه : از شما چه پنهون , پدرم تو بچگى مرد !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 03:43
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ