یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وشا به حال لک لکا که خوابشون واو نداره
خوشا به حال لک لکا که عشقشون قاف نداره
خوشا به حال لک لکا که مرگشون گاف نداره
خوشا به حال لک لکا که لک لک اند!



"حسین پناهی"
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 16:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 16:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بزرگترین مصیبت میدونید چیه ؟
اینکه کسی نتونه احساسشو بیان کنه
نه اینکه شعر بگه نه
نه اینکه قطعه ادبی بگه نه
فقط با کلمات طوری حرف بزنه که مخاطبش
اونطرف مثلا اگه جاش گرمه وطرفش میگه
سردمه
سرمارو احساس کنه
گاهی حتی کلمه هم لازم نیس
فقط روح ها به هم میپیوندند
واصلا حرفی زده نمیشه
میبینی دوستت که مجازیه
مثلا تهرانه یا همدانه یا شیرازه
یعنی کیلومتر ها فاصله داره
ودرست تو لحظه ای که تو به فکر چیزی هستی
یه یاداشت برات میفرسته
دقیقا اونیه که میخواستی
فدای همه دوستایی که روحشون بسته به جونمه
ومن خوشبختم
خوشبختم که شما ها رو دارم
باور کنید اگه این نوشته ها نبود
اگه اون کامنتها ویاداشتها وپیامها نبود
خیلی وقت پیشا ترکیده بود
این اتشفشان بغضهای گلوگیرم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 16:27
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی دلم چقدر ساده تنگ میشود
برای کودکی هایم
خنده هایی از ته دل
خوابهایی آرام
نگاه هایی متفاوت
قهر هایی ساعتی
حرفهایی ساده
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 15:56
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

مرا آموختی آواره باشم
به درگاه جنون بیچاره باشم
تو خورشیدی مدار عشق با توست
مرا بگذار تا سیاره باشم


دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 15:50
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
این روزها چه ساده با جابجا کردن یک نقطه از “خدا” … “جدا” میشویمماهى به آب گفت : بی تو میمیرم ، آب خواست امتحانش کنه گفت : به حرفات فک میکنم !
رفت و زود برگشت اما ماهى مرده بود !
هیچوقت با نبودنت امتحانم نکن
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 15:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم تازه یاد گرفته اس. ام. اس بده
واسم نوشته :آیا برای ناهار می آیی؟
جواب دادم :آری می آیم!
نوشته :از خودت مراقبت کن!
جواب دادم :مادر تو را بسیار دوست دارم!
نوشته :فرزند صالح گلی است از گلهای بهشت!
خدایا این شادی هارو از ما نگیر
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 15:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﮔﻔﺖ : مجید ﺍﻭﻧﺠﺎﺳﺖ ﮔﻔﺘﻢ : ﻧﻪ
ﻧﯿﺴﺖ !
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.ﮔﻔﺖ : ﭘﺲ ﺍﮔﻪ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﮕﻮ ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎﺩ ﺧﻮﻧﻪ ! . .
مجید ﺍﮔﻪ ﺍﯾﻦ
ﭘﺴﺖ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﮔﻤﺸﻮ ﺑﺮﻭ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﯾﮕﻪ ! ﻧﮕﺮﺍﻧﺘﻦ !

دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 15:22
+2
AmirAli
AmirAli


چه تلخه ...
خودت مجبور بشی بزاری بری اما دلت باهات نیاد.



دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 15:20
+3
AmirAli
AmirAli

زمان هیچ گاه دردی را درمان نکرده است،این ماهستیم که به مرور به دردها عادت میکنیم




دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 15:11
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ