یافتن پست: #اه

*elnaz* *
*elnaz* *
دلت را بتكان... غصه هايت كه ريخت تو هم همه را فراموش كن... دلت را بتكان... اشتباه هايت وقتى افتاد روى زمين... بگذار همانجا بمانند... ... ... ... فقط از لابه لاى اشتباه هايت يك تجربه را بيرون بكش... قاب كن و بزن به ديوار دلت...دلت را محكم تر اگر بتكانى...
> تمام كينه هايت هم مى ريزند...
> و تمام آن غم هاى بزرگ...
> و همه حسرت ها و آرزوهايت...
> باز هم محكم تر از قبل بتكان...
> تا اينبار همه آن عشق هاى بچه گربه اى هم بيفتند....
> حالا آرام تر ، آرام تر بتكان...
> تا خاطره هايت نيفتند...
> تلخ يا شيرين چه تفاوتى مى كند...؟
> خاطره خاطره است...
> بايد باشد ، بايد بماند...
> كافى ست...؟
> نه هنوز دلت خاك دارد...
> يك تكان ديگر بس است...
> تكاندى...؟
> حالا دلت را ببين...
> چقدر تميز شد... دلت سبك شد...؟
> حالا اين دل جاى "او" ست...
> دعوتش كن...
> اين دل مال "او" ست...
> همه چيز ريخت از دلت ، همه چيز افتاد..
> و حالا...
> و حالا تو ماندى و يك دل...
> يك دل و يك قاب تجربه...
> يك قاب تجربه و مشتى خاطره...
> مشتى خاطره و يك "او"...
> خانه تكانى دلت مبارك
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 22:57
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 22:27
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
نترس ، راه عاشقی توش شکست و باختن زیاده ، قدم بردار ، وقتی به عشقت برسی این راه زیبا ترین راهی میشه که توش قدم برداشتی
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:39
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
“سکوت”
خطرناکتر از حرفهای نیشدار است
کسی که سکوت میکند
روزی
“سرنوشت”
حرفهایش را به شما خواهد گفت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:35
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

براى باهم بودن ، بهانه مى خواهم ، ببین دستهایم دراز است
چرا بهانه دستم نمی دهى ؟ !


دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم من رفتم
خواهشا برای امتحان فردام دعا کنید بد جور روی اعصابه{-60-}
ممنونم بابت تحمل و لایک کردن و کامنت گذاشتنتون

دوستتون دارم
شب همگی خوب{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:20
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بعضیام دلتو که میدی بهشون پس میارن ، اما انقد له شده دیگه خودتم نمیدونی باهاش چیکار کنی !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 21:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻨﺪ ...
ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ
ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ :
ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ...
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ؟
ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮒوه ﻧﺨﻮﺭ بشین سره جات … ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎﺭﻭ  ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ﺍﻻﻥ
۴ ﺗﺮﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﯼ
هیچی دیگه ، ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﺟﺰﻭﻩ ﺭﻭ ﻧﻮﺷﺘﻢ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ؟
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟
ﻣﻦ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺳﻌﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ، ﻧﻤﯿﺸﻪ!
ﻫﻤﺶ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻪ!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:40
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ