یافتن پست: #اه

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دلیل گریه ی هرشب ، کمی شریکم باش
که گریه بیشتر از اشک ، شانه میخواهد !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی میگقت:
ﺩﻳﺸﺐ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺪﺭﻡ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﺩﻡ
ﺍﺯﺵ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﭼﻲ ﺗﻨﺘﻪ؟ ﮔﻔﺖ :
ﻣﻦ ﺗﺎﭖ ﻭ ﺷﻠﻮﺍﺭﻙ ﭘﻮﺷﻴﺪﻡ تو ﭼﻲ ﭘﻮﺷﻴﺪﻱ؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ:ﺷﻠﻮﺍﺭ ﻛﺮﺩﻱ سیاه ﺑﺎ ﻳﻪ ﺭﻛﺎﺑﻲ ﺁﺑﻲ :|
ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﻗﻄﻊ ﻛﺮﺩ :O

ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﻭ ﺩﺍﺩﺍﺷﺶ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻛﺖ ﻭ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﻣﻴﭙﻮﺷﻦ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی دلم تنگ میشود....به تمام دلایلی که تونیستی....
به اجبار ارام میگیرم....
چه اجبار تلخی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم بعد از سه سال برای اولین بار به آبی و قرمزه روی شیر دستشویی دانشگاه اعتماد کردم
با اینکه ۳ ساعت گذشته اما هنوز خیلی پشیمونم !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:09
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی از دور میبینمت و مطمئن تر میشوم که “دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست” ، هیچ چیز
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:03
+8
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
عاشق انتقامم ولیکن بخشش
شیرینی ای توش هست که نمیشه وصفش کرد // عاشق خود شناسیم و ضعف رو باس کشفش کرد
ترس رو باس دفنش کرد // هدفـــــــ رو باس شناخت و بعدم سمتش رفت
عاشق وقتیم که منم و خدا و بس // فرشته‌ ها دست ، حاجیت رقص
مسته مست میگیرم جشن // که مال دنیا هیچه پشم
تش مرگه عشق هست // پس ، میشه نشست ، چشم رو بست
رسید به اصل اصلا" یه چی‌ دیگست این عشق // میکنم خاکـــــــ رو ترکـــــــ و میشم به آسمون وصل
روم رو میکنم به سمت زمین // نشون میدم یه شصت
بـیــ ــااااه... 
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 20:02
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 19:24
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 19:22
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 19:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/13 - 19:16
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ