یافتن پست: #اه

AmirAli
AmirAli
دانشجویان عزیز در جریان باشید: مرگ حقه سلف دانشگاه وسیله است!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:16
+4
محمد
محمد

.. مـــــورد داشتـــیم ..
..... بچــه هــــای فــــوتســــال زمیــــنشون خــــــــرابـــــ بـــوده..
. اومــــــدن کلیــپسِ دخــــترِ همســـایــه مــــا رو قـــــرض گـــــرفتــــن
... و دو تـــا دروازه گـــذاشتــــن ایــن طـــرفــُ اون طــــرفـــش و ...
...... شـــروع کــــردن بــه بــازی کــــردن ..
....... تـــازه تمـــاشــاگـــــرانِ ویــــــژه هــم جــایگـــاه مخصـــوص داشتــــــن .....!!
....... حـــالآ هـــی بگیـــد کلیــپــس دخــترا بــه درد نمــیخـــوره ...!!
. دیگــه کـــارایــی از ایــــن بیشتــــر؟؟؟!! ^^ـــــــ^^
.....!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من که از آتش دل چون خم می در جوشم
مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن
تو مرا بین که در این کار به جان می‌کوشم

من کی آزاد شوم از غم دل چون هر دم
هندوی زلف بتی حلقه کند در گوشم

حاش لله که نیم معتقد طاعت خویش
این قدر هست که گه گه قدحی می نوشم

هست امیدم که علیرغم عدو روز جزا
فیض عفوش ننهد بار گنه بر دوشم

پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت
من چرا ملک جهان را به جوی نفروشم

خرقه پوشی من از غایت دین داری نیست
پرده‌ای بر سر صد عیب نهان می‌پوشم

من که خواهم که ننوشم بجز از راوق خم
چه کنم گر سخن پیر مغان ننیوشم

گر از این دست زند مطرب مجلس ره عشق
شعر حافظ ببرد وقت سماع از هوشم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:09
+4
محمد
محمد
.. مـــورد داشتـــیم ..:
..... پســــــره واسـه ثبــتـــ در گینـــس ..
...... عــاشــق کلیپــس دختــــره شـــده و قــــراه بــا هـــم ازدواج کنــن
........... و صیـــغه عقــدشـــون هــــم قـــــراره اون پــــســره کــه
. ابـــــــروهـــاشُ کمــــــــونـــی بـــــــرداشتـــه بخــــــــونــــه ....!!!
............... دوره ای شــــــده هـــــا..!!! (^ــــ^)
...........!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 20:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

امروز گوشی بابام رو بدون این که بفهمه برداشتم و اسمم رو از “اسم خودم” به ” ۲۰۰۰۹۰۲۲ ” تغییر دادم. بعد با گوشی خودم این پیامک رو براش فرستادم: ” مشترک گرامی، ضمن عرض تبریک ، به عرض میرساند شما در قرعه کشی همراه اول به مناسبت طرح تابستانی همرا اول، برنده یک دستگاه خودروی mazda 3 شده اید. ضمن عرض تبریک لطفا جهت دریافت جایزه عدد (یه عدد ده رقمی) را به همین شماره بفرستید. "هیچکس تنها نیست. همراه اول ” بنده خدا از ظهر تا حالا بالای بیست بار اون کد(عدد ده رقمی) رو داره برام میفرسته و من هر دفعه بهش جواب میدم: …” مشترک گرامی کد ارسالی شما صحیح نمیباشد.لطفا مجددا ارسال فرمائید” الان اسمس داده : برو گمشو همراه اول منم اسمس دادم: مشترک گرامی حالا که فحش میدهید مزدا که سهل است پیکان هم بهتون نمیدیم ...!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 19:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مـــــن اگــر عــروســـ تــــــــــو باشـم...
دیـــگـر هــــــــــیچ لبــاسـیــــ برازنـــــده ی انـــدام مـــــن نـخـواهــــد بــــود!
آغــــــــــــــوشــــ تـو تـــمامــ قــد مــن را در بــــــر خواهــــد گرفتـــــ...نـــه حـــریریـــــــ نـه یراقیــــــــ نــه دکمـــــهـ ای...و نــــه هــــیـــچ و هـــــــــــــــیـــــچ!
آنچــــه هــــــستـ تمـــــامـــ مـــردانـــگــــــی تــــو استــــــــــــ کـــــه تــــن پــــوشـــــ و نگـــــیـــنـــ زنــــــانـــــگـــــــی مــــنــــــــــ اســـــــــتـــــــــ.....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 19:52
+4
محمد
محمد
"خـــــــدای عزیز بگو چه کنم تا محبت تو را جبـــــــران نمایم"
یک عمر به خدا دروغ گفتم و خدا هیچ گاه به خاطر دروغ هایم مرا تنبیه نکرد.
می توانست، اما رسوایم نساخت. و مرا مورد قضاوت قرار نداد.
هر آن چه گفتم را باور کرد.
و هر بهانه ای آوردم را پذیرفت.
هر چه خواستم عطا کرد و هرگاه خواندمش حاضر شد.
امّا مــــن !
هرگز حرف خدا را بـــــــــــــاور نکردم...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 19:50
+4
محمد
محمد
هیچگاه بیش از حد به کسی وابسته نشوید؛چون وابستگی به توقعات منجر میشود،و توقعات به دلشکستگی...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 19:48
+4
EHSAN
EHSAN
درخت سایه اش را بی دریغ به تو می بخشد و خورشید گرمایش را و گل شمیم خوشش را باران طراوتش را و آسمان برکتش را و رود قطره قطره آبش را و پرنده نوای دل انگیزش را و همه و همه بخشیدن را از خدایی آموخته اند که آنها را زیبا آفریده … زیباترین آفریده خدا انسان است ! تو برای بخشیدن چه داری ؟ ثروتت ؟ دانشت ؟ جانت ؟ همه این ها خوب است اما چرا از گنج بی پایانی که در وجودت داری خرج نمی کنی ؟ محبت ! حاضری آنرا ببخشی ؟ با خنده ای بر لبت یا اخلاقی خوش یا دستان پرمهری که بر سر کودکی خسته از کار می کشی یا با محبتی که به عشقت می کنی یا … مطمئن باش گنجت تمام نمی شود بلکه زیاد خواهد شد پس از بخشیدنش دریغ نکن !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 19:38
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ