یافتن پست: #اه

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
تفاوت قلب دختران و پسران! قلب پسرها مثل پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود و اما قلب دخترها مانند فرودگاهی است که مدت ماندن یک هواپیما در آن بستگی به فرود هواپیمای بعدی دارد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 17:53
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دختراااااااااااا جيغ ودست هورااااا=))

20دلیل خنده دار که به دختر بودنت افتخار میکنی!!



 



۱- هیچ وقت مجبور نیستی به تعداد موهای سرت بری خواستگاری.کافیه فقط یه "بله" کوچولو بگی اونم با هزار منت و ناز و کرشمه.


۲- به سادگی آب خوردن می‌تونی چند تا پسر رو تو کوچه به جون هم بندازی.(روشش رو خود خانما بهتر می‌دونن.پس نیازی به نوشتن نیست!!)


۳- هیچ موجود دیگه ای مثل تو تا این حد ریزبین و بادقت نیست که در یک نگاه، مارک کفش زری خانم یا مدل موهای کبری جونو بفهمه.


۴- خوب می‌تونی نقش بازی کنی.


۵- آنقدر زود همه چی رو می‌گیری که شش سال زودتر از اقایون به تکلیف می‌رسی.


۶- بزرگترین پوئن: خیالت از بابت سربازی راحته!صد سال سیاهم که دانشگاه قبول نشی ککتم نمی‌گزه.


۷- تو اماکن عمومی‌با خیال راحت می‌تونی جیغ و داد راه بندازی چون به هر حال کی وجودشو داره که رو یه دختر صداشو و احیانا خدایی نکرده دستشو بلند کنه؟!!


۸- در تاریخ جهان به زیرکی معروفی.


۹- می‌تونی هزار بار هم فیلم رومئو و ژولیت رو ببینی و باز گریه کنی.


۱۰- و مهم تر اینکه هیچ وقت از گریه کردنت خجالت نمی‌کشی.


۱۱- یه چیز باحال:هم دامن می‌پوشی و هم شلوار!


۱۲- بهشتم که زیر پای امثال شماست.


۱۳- فقط تویی که می‌دونی بوی خاک بارون زده تو شبای پاییزی چه جوریه.


۱۴- از قدیم گفتن:پشت هر مرد موفقی زنی باذکاوت بوده.


۱۵- هیچ کی نمی‌دونه دقیقا تو فکرت چی می‌گذره؟فروید، پدر روانشناسی جهان گفته:بزرگترین سوالی که هرگز پاسخ داده نشده و من هم هرگز پاسخ ان را نیافته ام این است که یک زن چه می‌خواهد؟


۱۶- چند تا از جنگ‌های بزرگ تاریخ جهان به خاطر عشق شدید مردها به جنس تو بوده.


۱۷- نماد الهه عشق، زیبایی، جنگ و عقلانیت در یونان باستان به شکل زنه.


۱۸- یادت باشه که خداوند، تمام جهان رو به خاطر برکت وجود یک زن افرید.(خانم فاطمه زهرا)


۱۹- با اینکه از مردا ضعیف تری ولی لازم نیست صدتا کلاس کاراته و تکواندو و از این جور چیزا بری...به یه چنگ و گیس کشی بسنده می‌کنی.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 17:48
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO

گفتگوی دو دختر پای تلفن:


 


سلام عشقم، قربونت برم. چطوری عسل؟ فدات شم… می بینمت خوشگلم… بوس بوس بوس


 


گفتگوی دو پسر پای تلفن:


 


بنال… بوزینه مگه نگفتی ساعت چهار میای؟ د گمشو راه بیفت دیگه کره خر


 


بعد از قطع کردن تلفن :



دخترها:


واه واه واه !!! دختره ایکبیریه بی فرهنگ چه خودشم میگیره اه اه اه انگار از دماغ فیل افتاده حالمو بهم زد



پسرها:


بابا عجب بچه باحالیه این ممد خیلی حال میکنم باهاش خیلی با مرامه!!=))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 17:47
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
کم کم یاد خواهی گرفت: تفاوت ظریف میان نگه‌داشتن یک دست و زنجیر کردن یک روح را... این‌که عشق تکیه کردن نیست و رفاقت، اطمینان خاطر؛ و یاد می‌گیری که بوسه‌ها قرارداد نیستند و هدیه‌ها، معنی عهد و پیمان نمی‌دهند!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 17:26
+3
AmirAli
AmirAli
بنظرتون دخترا چن تا رو پایی میتونن برن
بنظر من یه دونه
بنظرتون دخترا چن تا بارفیکس میتونن برن
بنظر من صفرتا
بنظر شما دخترا چن تا شنا میتونن برن
بنظر من صفرتا
بنظر شما دخترا چن تا مشت میتونن پشت سر هم بزنن
بنظر من صفرتا چون اصلا بلد نیستن مشت بزنن
حالا بنظر شما قوی ترین عضله دخترا چیه
بنظرمن ماهیچه های زبونشون
چون در طول شبانه روز بشدت داره کار میکنه
خخخخخخخ‎:)‎ ‎:):):)


دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 17:16
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مدام میگن نسل الان پر رو شده

والا اون قدیما ، پسر 17 سالگی زن میگرفت ، دخترم 12 سالگی شوهر !

هر جور نگاه کنی اونا پر رو تر بودن !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 17:01
+4
AmirAli
AmirAli
داشتم تو خیابون با آرامش راه میرفتم

یهو یادم اومد اعصاب ندارم

دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:58
+3
AmirAli
AmirAli
اطلاعیه جدید راهنمایی رانندگی:

پیرو مشکل آلودگی هوا

امروز تنها خودروهایی که سه رقم سمت راست پلاک آنها

 بر ۱۷ بخش‌ پذیر است اجازه‌ی تردد دارند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم تو هیئت، مردم كلیپس دختره رو با علم اشتباه گرفتن راه افتادن پشت سرش به زنجیر زنی !!!:D
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:57
+3
AmirAli
AmirAli
مرد: راهی برای بیشتر زندگی کردن هست؟

دکتر: ازدواج کن

مرد: کمکی هم میکنه؟

دکتر: نه ، ولی فکر زندگی بیشتر دیگه به ذهنت نمیاد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:56
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ