یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چشم می گذارم

می شمارم آخرین نفسهایم را

قایم می شوی...

خوب می دانم کجای سینه ی منی

اما هر بار دلم خواسته از من ببری...

چشم می گذاری

خودم را گم می کنم

جای همیشگی

داخل کمد لباسهایت

در آغوش پیراهنی با دکمه های باز

جایی که هیچ وقت نخواهی پیدایم کنی

تا خوابم ببرد...

گاهی می ترسم از تاریکی!

چشم از من برندار...!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 18:07
+3
زهرا
زهرا

گاهی دلم تنگ تو می شود … به تمام دلایلی که نیستی … و به اجبار آروم می گیرم … چه اجبار تلخی ...!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 17:38
+6
بهناز جوجو
بهناز جوجو
برادران یوسـف وقتـی می‌خواسـتند یوسف را به چـاه بیفکنند، یوسف لبـخندی زد.

یهودا (یکی از برادران) پرسید: چـرا خندیدی؟ اینجا که جای خـنده نیـست! یوسـف

گفت: روزی در فکر بودم چگونه کسـی می‌تواند به من اظهار دشـمنی کند با اینکه

برادران نیرومندی دارم! اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد، تا بدانم که

نباید به هیچ بنده ای تکیه کرد...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 17:35
+8
EHSAN
EHSAN
خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد : بی انتهاست ، بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 16:56
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
ضدحال بزرگ برای مادر اینه که ۹ ماه باردای رو تحمل کنه بچه که بدنیا اومد شبیه عمش بشه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 14:45
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بعضی درد دل ها گوش نمی خواهد ، گوشه ی آغوش می خواهد


دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 14:23
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شاعر نیستم اما به اسمت که میرسم واژه ها ناخودآگاه شعر میشوند و پایکوبی میکنند در میان این صفحه سپید ، نازنینم از تو گفتن مدتی است مرا شاعر کرده است
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 14:19
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
اگر خدا دعاهای شما را مستجاب کند ، ایمانتان را افزایش داده ، اگر با تاخیر مستجاب کند ، صبرتان را زیاد کرده و اگر مستجاب نکند ، چیز بهتری برایتان در نظر دارد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 14:03
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

همراه بسیار است ، اما همدمی نیست
مثل تمام غصه ها ، این هم غمی نیست !
آن قله ی قافی که میگویند ، عشق است
جایی که تا امروز ، بر آن پرچمی نیست !


دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 13:43
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مورد داشتیم کلاغه تو کلیپسه دختره لونه درست کرده بوده ، اشتباهی فکر کرده بوده درخته !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/2 - 13:40
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ