تو این مدت با هم خندیدیم، گریه کردیم همدردی کردیم و یه ساعت هایی هر چند کوتاه مجازی کنار هم بودیم... بدی، خوبی ... هر چی که بود به بزرگی خودتون حلال کنید..."
به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی ست"شــــــــــــاید وقتی دیگر!! اگـــــر عمری بود!حق نگه دار همتون خدا حافظ تا
امروز یه پسر تو دانشگاه بهم نخ داد سریع آوردمش خونه . . . . . . . . . . . . . . .. دکمه پیرهنم که افتاده بود رو دوختم واااااااااای بر منحرفان وااااااااااااااای بر فکر ناپاکان
آقا من یه کشف بزرگی کردم: حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده! حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده! حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده!