یافتن پست: #اه

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

شبی مجنون به لیلی گفت کای محبوب بی همتا
تو را عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد


دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 14:48
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
یکی از فانتزیام اینه که سوار اتوبوس باشم ، یکی با عجله سوار بشه و کارتش شارژ نداشته باشه بعد هی دنبال یکی باشه که براش کارت بزنه و بعد برسه به من ، منم دستمو بکنم تو جیبمو کارتمو در بیارم بدم بهش که کارت بکشه ، بعد من همون موقع ایستگاه پیاده شمو کارتمم ازش پس نگیرم و اون داد بزنه حداقل اسمتو بگو ؟
منم محل ندمو تو عمود محو شم ! (پ ن پ افق دیگه جا نداره)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 14:30
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
این جاده یه من می خواهد و یه تو و یه جفت دست گره خورده به هم ، آن هم از نوع کور !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 14:24
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
من که تمامت کرده ام ، بیچاره کسی که می خواهد با تو شروع کند !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 13:56
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دلم هنوز خیس خورده ی نگاه توست
نازش بدار …
که نلغزد از میان دستهایت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 13:50
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مداد به دست میگیرم
صفحه ی سفید کاغذ
میخواهم از تو نقشی بکشم !
چشم ، چشم دو ابرو …
تا همین جا کافی ست !
مینشینم سیر نگاهت میکنم !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 13:38
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

تو “دوست داشتنی” خواهی ماند ، حتی اگر “طنین نفست” به گوشم نرسد


دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 13:30
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
نه هر متاهلی عاشق است و نه هر مجردی تنها …
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 13:29
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بقول شازده کوچولو :
بالاخره یه روزی دلت اهلی یه نفر میشه
اونروز من حتما حالتو میپرسم !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 13:16
+1
محمد
محمد

دل خوشم باغزلی.تکه نانی.ابی...

واگربازبپرسی گویم:دلخوشم بانفسی...

حبه قندی.چایی.صحبت اهل دلی...

فارغ ازهمهمه ی دنیایی...

اه مردی میگفت:
 دلخوشی هاکم نیست دیده هانابیناست..........

دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 12:06
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ